n
דף הבית / ראשון-לציון / ראשון לציון: מירב כהן השרה לשיוויון חברתי מגיע לאחוזת ראשונים

ראשון לציון: מירב כהן השרה לשיוויון חברתי מגיע לאחוזת ראשונים

מחר, יום ה׳ 22/9 , 16:00 , יתקיים מפגש פתוח על עתיד החברה הישראלית בהשתתפות מירב כהן השרה לשיוויון חברתי וגימלאים ב״אחוזת ראשונים״

WhatsApp Image 2022-09-21 at 11.41.35
צילום: יח"צ

לקראת הבחירות הארציות המתקרבות, החליטו ״המרכזים לצדק חברתי״ ו״אחוזת ראשונים״
לפעול יחדיו, בשיתוף פעולה, ולהזמין דמויות ציבוריות ממגוון מפלגות המתמודדות לבחירות בכנסת הקרובה, להיפגש עם תושבים ואזרחים לשיח ודיאלוג. "אנחנו מאמינים כי אזרחים רבים, ביניהם דיירי הבית, מוטרדים ממגוון שאלות ואתגרים, וירצו לקחת חלק בשיח ובאפשרות להשפיע, אומרת טלי שקרצי, מנהלת התרבות ב"אחוזת ראשונים".
בפעם האחרונה, הוזמנה נעמה לזימי ממפלגת ״העבודה״ ומחר, ביום חמישי ה-22/9 תתארח מירב כהן, השרה לשיוויון חברתי וגימלאים ממפלגת ״יש עתיד״ בשעה 16:00 .
הציבור הרחב מוזמן . לדברי אופיר דקל, מנהל המרכז לצדק חברתי בראשון לציון:
״אנו שמחים על כך שאחוזת ראשונים מאפשרת להיות כיכר העיר לשיחות עומק על האתגרים של החברה. יחדיו נדאג להפגיש את הציבור עם המועמדים והמועמדות לכנסת לשיחות עומק על אתגרים החברה הישראלית במטרה לעורר תקווה וחיבור בין תושבים לנציגי הציבור שלנו״.

להרשמה: https://l-p.site/mirav_rishon

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות