n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ומה אומר הרב אריה כהן על עץ האשוח בנובי גוד?

ראשון לציון: ומה אומר הרב אריה כהן על עץ האשוח בנובי גוד?

מצד אחד, הפעיל החברתי ולאד קפוסטין דרש מהעירייה להציב עץ אשוח לרגל הנובי גוד. מצד שני, קפוסטין הוא נציג ש"ס בוועדות העירייה. כיצד מסביר הרב אריה כהן, יו"ר ש"ס את האבסורד?

WhatsApp Image 2022-11-28 at 13.21.22
צילום: ולאד קפוסטין, דף העירייה

בשבוע שעבר שיגר הפעיל החברתי ולאד קפוסטין מכתב למחזיק תיק הקליטה יבגני ברחמן בו כיתב את ראש העיר ומנכ"ל העירייה על הצבת עץ אשוח לחגיגות הנובי גוד בעיר https://did.li/i9hrl, אולם רבים מתושבי העיר תהו כיצד ולאד קפוסטין שהיינו נציג ש"ס בוועדות העירייה מבקש להציב עץ אשוח בעוד הוא מטעם סיעת ש"ס?

"גילוי הדעת ומחאה על חילול השם" כך הועברה לשון ההודעה ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטס אפ.
ציבור יקר, לפני כמה ימים הוגשה בקשה לראש העיר ממר ולד קפוסטין נציג של חבר המועצה מטעם ש״ס אריה כהן להציב עץ אשוח ברחבת העירייה!
האם יעלה על הדעת שנציג ש״ס מאפשר כזה דבר, מה מרן זצ״ל היה חושב על זה..?אני קוראים לכולם להתקשר למר אריה כהן ולהגיד לו שיבקש מהנציג שלו להסיר את הבקשה הזאת!"

גל גפן ראשון לציון פנה לרב אריה כהן בשאלה, כיצד נציג מטעמו מבקש להציב את אשוח מטעם העירייה , הרב כהן השיב על הדברים :

גם דוברת העירייה הפנתה אלי את השאלה בכתבה של "גל גפן", אז אני אשיב : מה דעתי על חג הנוביגוד ? האומנם חשובה לכם דעתי בנושא הנוביגוד ? האם גם שהכנסת מרצים להטבים לבתי ספר בעיר שאלת לדעתי ? כשרמסת את כבודה של שבת שאלת אותי ? כשהרסת בתי כנסת שאלת אותי ? כשהרסת את החינוך התורני בעיר שאלת אותי? כשחיללת את שנת השמיטה שאלת אותי ?כשלקחת את תקציב מורשת יהודית ופיזרת אותו לפעולות כללייות לחילולי שבת שאלת אותי ? כשהעצמת את מצעד התועבה בעיר שאלת אותי? כשתלית 30 יום את דגלי התועבה בעיר שאלת אותי ? ועוד הרבה דברים רעים שעשית בעיר שאלת אותי לפני? באמת דעתי חשובה לך ? אז בשונה אני את דעתי לגבי החג האזרחי של יוצאי חבר העמים שאינם יהודים הבעתי בפרסיה , כן אני לא מתיימר להתערב במנהגי הגויים כשם שאני מצפה מהגויים לא להתערב לנו בחגים שלנו , אלא אדרבא, והעיקר שלא תהיה אנטישמיות ושינאת חינם , ומדרכי שלום אני בהחלט בעד שהגויים יקיימו את חגיהם בלי שיתערבבו היהודים בהם ושהיהודים יקיימו את חגיהם בלי שהגויים יתערבבו בנינו .

נציג תנועת ש"ס  בוועדות ולאד קפוסטין: אני לא רואה שום אבסורד בכך שיש שיתוף פעולה אמיתי למען הציבור תרתי משמע בין אלה שלא מסכימים על כל דבר. בדיוק כמו הממשלה שנציגיה יכולים להיות עם דעות שונות לחלוטין אך בסופו של דבר פועלים במשותף למען המדינה ותושביה.

צר לי שקומץ קטן ולא רלוונטי מנסה פעם אחרי פעם לפלג ולהסית תוך כדי שימוש בשיתוף ביני לבין אריה. אני אמשיך לשרת את הציבור ולשתף פעולה עם כל אחד שזו היא גם המטרתו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. איזה תשובה. אני חילוני וגאה בו

  2. קראתי התגובה של הרב אריה כהן.
    לדעתי :
    1. הרב לא הבין את השאלה. לא שאלו אותו עם ראוי או לא ראוי ה 🌲, אלא שנציגו מבקש, מסיעת ש״ס מבקש – על זה היה צריך לענות.
    2. יש כאן צביעות מצידו.
    3. אני אישית סבור שכל קהילה יכולה , בחגים 🌲 ובמנהגי לנהוג כרצונה.

  3. אוי לאוזניים שכך שומעות אתם עוד קוראים לנציג שס רב לדעתי חוץ מלריב עם ראד העיר הנפלא הוא 30 שנה לא עושה כלום למען הדתיים ועוד חוצפא יתירה מזו עוד ממנה עובד אלילים לנציג בשס שומו שמים זה ממש בנט מס 2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות