n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אוטובוסים לים בשישי שבת לחודשי הקיץ

ראשון לציון: אוטובוסים לים בשישי שבת לחודשי הקיץ

סגן ראש העיר מקסים בביצקי מפעיל זו השנה השלישית תחבורה ציבורית לים בסופי שבוע לחודשי הקיץ, כבר בעוד שבוע תוכלו להגיע לים, לשתות אלכוהול ולחזור בבטחה וכל זה ללא תשלום

שבת
תושבים בשנה שעברה סמוך לאוטובוס

מקסים בביצקי

מקסים בביצקי: צילום ולדימר גודניק

בשבת הקרובה יגיע אלינו במלוא הדרו חודש יולי החם, חוף הים כבר פתוח כחודשיים וצעירים, משפחות ובני הגיל השלישי מחפשים דרכי תחבורה לחוף הים בלי לרוקן את הכיסים למוניות או במסע של חיפוש חניה בלתי אפשרי.

סגן ראש העיר מקסים בביצקי מפעיל זו השנה השלישית תחבורה ציבורית בסופי שבוע וכבר בשבת הקרובה חוזר מה שהיה בגדר "פיילוט" לצמיתות. "הבטחתי שהפיילוט של התחבורה הציבורית בשישי שבת יהפוך לקבע וקיימתי"   אומר בבצקי.

בניגוד לשנים האחרונות שחברת "שבוס" הפעילה את המיזם, כעת חברת מטרו קו תפעיל את קוויי האוטובוס בחסות "קשת טעמים" שהנסיעה תהיה בחינם ויצאו כל חצי שעה כאשר התחנה הראשונה תצא  מיעקב פריימן/ תנועת הנוער ומשם עוד 9 תחנות עד לחוף הים. החל מהשעה 18:00 ביום שישי ועד לשעה 1:30 בלילה, וביום שבת בבוקר החל מהשעה תשע ועד לשעה חמש וחצי.

" חשוב לי שמי שרוצה לצאת לבלות בחוף הים ולשתות אלכוהול תהיה לו אלטרנטיבה לנסיעה ציבורית חינמית ובכך למנוע תאונות שלצערי אלכוהול בקיץ ושכרות הם אחד הגורמים לתאונות קשות" אומר בביצקי ומוסיף "השנה הארכנו את שעת החזרה האחרונה לשעה אחת וחצי בלילה במקום עד לשעה 23:00 שהיו בשנים הקודמות, אני מאמין שזה ייתן מענה רחב יותר לציבור"

יאנה אמא לשלושה ילדים סיפרה על החוויה בשנה שעברה ועל השמחה שהמייזם ממשיך גם השנה: "לקחת את שלושת הילדים לים ללא רכב זו משימה בלתי אפשרית ומונית לים ממרכז העיר עולה הרבה כסף שאין לי,  התחבורה הציבורית שמקסים יזם ועושה זה שלוש שנים עוזרת למאות אנשים בעיר, לילדים, לצעירים ולקשישים זה לא מובן מאליו, בעוד הממשלה לא פועלת לקידום הנושא מקסים הוא זה שעושה"

ים

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. שלוה שניידר

    יוזמה יפה שיש להעריך. יחד עם זאת
    החוף היפה שהיה לנו בראשלצ נהרס ונמכר לכרישי הנדל״ן.
    לא רואים את הים הפתוח לא את
    קו החוף ואין מקומות בילוי וישיבה. חבל. יש הרבה מקום לשיפור. לא מספיק להסיע אנשים בחינם. יש לדאוג ליופי לאיכות החוף ולמראה שהתקלקל.

  2. למה אין פתרון גם לתושבי מזרח העיר?!
    למה העירייה לא דואגת לכולם?!

  3. מה לגבי הצטרפות למיזם "נעים בסופ"ש"? או אם זו בעיה למה שהעירייה לא תארגן אוטובוסים לת"א באופן עצמאי? אפילו נס ציונה כבר הצטרפה לנעים בסופ"ש.

    גם ניסיתי לנסוע על הפיילוט של השבוס, לפעמים הוא פשוט לא הגיע לתחנה שחיכיתי בה שהיה אמור להגיע אליה לפי מה שהיה כתוב בmoovit (גם כשהגעתי כמה דקות לפני וחיכיתי הרבה אחריי) ולפעמים כן הגיע ולא העלה נוסעים כי היה מלא מידי וזה מיניבוס קטן ולא אוטובוסים גדולים כמו של נעים בסופ"ש או סבבוס ברמת גן..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות