n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מצמרר: יש לוי עלה להופעה עם חולצה ועליה תמונות הילדים החטופים

מצמרר: יש לוי עלה להופעה עם חולצה ועליה תמונות הילדים החטופים

ישי
צילום: גל גפן

הזמר ישי לוי הגיע אתמול להופיעה במועדון ה-FRIENDS בראשון לציון וריגש את כולם כאשר הגיע עם להקתו בחולצות מודפסות של תמונות הילדים החטופים.

לוי הגיע בהתנדבות במסגרת המייזם בו אומנים מופעים ללא תשלום במועדון ה-FRIENDS שמזמינה את הקהל הרחב להצטרף לשידורי אולפן "ניצחון הרוח"! בערוץ 24.
המייזם שהחל בשבוע שעבר והמשיך גם לשבוע הזה מראה את ההירתמות של אומני הארץ להעלאת המורל כאשר החוויה של האומן מול אלפי צופים מייצרת קהילה, קהל ומחזקת את החוסן הלאומי החברתי של תושבי מדינת ישראל.

בכל יום מועבר בשידור חיי ממועדון ה-FRIENDS ארבע הופעות חיות, החל מהשעה 11 בבוקר ועד לשעה 22:00 המופע האחרון, עד כה השתתפו ריטה, שמעון בוסקילה, נונו, עמיר בניון, אפרת גוש, אוהד חיטמן ,תמיר גרינברג, שמעון בוסקילה, בעז שערבי, אבי גרייניק, ישי לוי, , סגיב כהן, אריק ברמן, אביבה אבידן, האחיות כרקוקלי, וכוכבי הילדים מיקי והדוד חיים ועוד…
כל המופעיםכאמור עוברים מאולם FRIENDS ראשון לציון, ישירות לכל הפלטפורמות הדיגיטליות ובמקביל – בשידור ישיר בערוץ 24 בטלוויזיה, באיכות מצוינת ובשיתוף חברת Digistage.

להקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות