n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מערכת החינוך בעיר נפתחה לאחר 17 ימים והציגה: מערך אבטחה יוצא דופן שמהווה מודל לערים אחרות.

מערכת החינוך בעיר נפתחה לאחר 17 ימים והציגה: מערך אבטחה יוצא דופן שמהווה מודל לערים אחרות.

חילים

ראשון לציון פתחה את מערכת החינוך בעיר לאחר 17 ימים והציגה: מערך אבטחה יוצא דופן שמהווה מודל לערים אחרות.

היום, יום שלישי, הוחזרה מערכת הלימודים בכל רחבי העיר. זאת לאחר שראש העירייה רז קינסטליך, החליט על סגירתה במשך 17 ימים למען בטחון הילדים.

לאחר שהובן בימים האחרונים, כי המערכה הולכת להימשך זמן ממושך ובכדי לשמור על החוסן הנפשי והלימודי של הילדים – הוחלט אתמול להחזיר את מערכת החינוך בהדרגה.

בימים האחרונים שקד ראש העירייה וגורמי הביטחון שכללו את פיקוד העורף, משטרת ישראל והחברה לביטחון – על מערך אבטחה מוקפד שיאפשר חזרה בטוחה.

לשם כך גוייסו מאות חיילים, שוטרים ופקחים שהיו פרוסים היום בכל מוסדות החינוך ברחבי העיר – בין אם סטטית ובין אם במתכונת פטרולים לכל אורך היום ועשרות ניידות ופקחים עברו בכל אזורי הלימוד כגיבוי נוסף לכוחות.

על אף פתיחת יום הלימודים הראשון בהצלחה, היו קולות של הורים שציפו כי יהיו חיילים בכל מוסד חינוך, דבר שהוסבר בפוסט שפרסם אתמול ראש העירייה – שפריסת הכוח תחולק ולא יוצב חייל בכל מוסד חינוך, אלא תלוי גודל ומיקום.

גורם במשטרת ישראל אמר הבוקר לגל גפן: ״לא ראינו היערכות כזו באף עיר כאן במרכז. ראשון לציון מאובטחת באופן יוצא דופן וזאת הודות למערך בטחוני מהוקצע ומסודר שמוביל ראש העירייה והנהלת העירייה הבכירה וכמובן כוחות הביטחון ובראשם השוטרים העיר״.

חי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. זה לי כאן שוויץ,רק לפני כמה ימים תפסו שב"חים

  2. חבל שמוטי אסון לא חשב במשך כל שנות היותו ראש העיר לדאוג לממד בגני הילדים ובבתי הספר פשןט ביזיון אחד גדול יש כסף בעירייה ולא מנצלים אותו לטובת תושבי העיר ממד במערכת החינוך הוא דבר ראשון והכי חשוב שמעתי על הארגון הנהדר והחשוב בפתיחת הגנים בראשון לציון ובאזור ודאגה לשלום הילדים לעומת הכישלון בעיר הילדים חולון אולי הגיע הזמן שמוטי אסון יוחלף ואולי אולי מישהו ירים את הכפפה וידאג לממד במערכת החינוך בעיר חולון

  3. לא נכון העיר היחידה ששפרה את האבטחה היא גבעתיים, בגבעתים ששמו מאבטח בכל גן ובית ספר שנפתח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות