n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועמד אחד ביום. יבגני ברחמן מ"ישראל ביתנו": "נפעל לבניית מקלטים במוסדות החינוך"

מועמד אחד ביום. יבגני ברחמן מ"ישראל ביתנו": "נפעל לבניית מקלטים במוסדות החינוך"

"גל גפן" יציג מדי יום מועמד/ת לקראת הבחירות המקומיות. והפעם יו"ר "ישראל ביתנו" בראשון לציון יבגני ברחמן מסביר מדוע לו ואיך זה קשור לביטחון ילדנו

ישראל בחירות
סיעת ישראל ביתנו ראשון לציון

שם המועמד: יבגני ברחמן

שם הסיעה: "ישראל ביתנו"

האותיות בקלפי: ל

מצב משפחתי: נשוי+3

קדנציה מספר: 2

 

למה להצביע "ישראל ביתנו"?

רשימת "ראשון ביתנו" היא התאחדות של חבר מועצת העיר ומשנה ראש העיר יבגני ברחמן, חבר מפלגת "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן וחבר מועצת העיר מזה 25 שנה ומשנה ראש העיר מיכאל רייף אחראי על תיק התיירות והיחסים הבינלאומיים, וכן על תיק הפיתוח האסטרטגי של העיר.
השנה, קודם כל, אנו נדרשים לחזק את ביטחונם של תושבי העיר. נפעל לבניית מקלטים בכל מוסדות החינוך בראשון לציון. לא מקובל שבמהלך התקפות אפשריות אין מקום בטוח לכל הילדים במרחק סביר.
חייבים לפעול מיד, הסכנה עדיין קיימת. אנו מתכננים לחזק ולהרחיב את כיתות הכוננות בעיר, תוך ביצוע הדרכה ופיתוח תוכנית מבצעית לכל כוחות הביטחון והמתנדבים החמושים בראשון לציון. נחזק את החברה העירונית לביטחון וסדר ציבור, נגדיל את צוות העובדים ונרחיב את שיתוף הפעולה עם המתנדבים. יש צורך דחוף בחיזוק תנועת המתנדבים במגזר הביטחוני. לאחר תחילת המלחמה נרשמו למעלה מ-2,000 מתנדבים לסיורים ברחובות העיר. מתנדבים חמושים נכחו כמעט בכל אזור. כיום פעילויות אלו מבוצעות במספר מצומצם יחסית של שכונות, ומספר המתנדבים ירד משמעותית עקב היעדר תמריצים מספקים לפעילויות אלו. נחזק ונרחיב את פעילות ההתנדבות החמושה תוך מתן תמריצים כמו אימוני הגנה עצמית, עזרה ראשונה, מטווחים, אימונים טקטיים ועוד. יש צורך לחזק את אבטחת מוסדות החינוך בעיר, ובמקביל להגדיל את מספר השומרים החמושים וגיוס מתנדבים חמושים למשימה זו.
רק על ידי נקיטת הצעדים הדרושים נוכל לשפר את ביטחון תושבי העיר.
עם זאת, לצד כל האמור לעיל, נמשיך לפעול בצורה יעילה בתחומים החשובים לכולנו באופן מסורתי: בתחום החינוך, התרבות והספורט ועוד רבים אחרים.

יבגני ברחמן
יו"ר הסיעה יבגני ברחמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות