n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לא סופרים את התושבים: בנק הפועלים סוגר את הסניף היחיד במזרח העיר

לא סופרים את התושבים: בנק הפועלים סוגר את הסניף היחיד במזרח העיר

הסניף שפעל בקניון מגדלי העיר נסגר לפני כ-4 שנים והועבר לקניון ראשונים המרוחק. הבנק התחייב לתת מענה לתושבים והותיר כספומט, שאינו תקין מזה תקופה ארוכה. תושבת השכונה: עשרות אלפים נותרו ללא בנק ולאיש לא אכפת. ראש העירייה פנה למנכ"ל הבנק בדרישה שיתערב. הבנק: נספק ללקוחות מעטפת שירות רחבה

WhatsApp Image 2022-10-25 at 15.32.16
כספומט בנק פועלים. צילום: גל גפן

חלם זה כאן: תושבי שכונות מזרח העיר נסערים בעקבות החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף היחיד שפעל באזורם. ראש העירייה רז קינסטליך פנה היום למנכ"ל בנק הפועלים ודרש את התערבותו המהירה.

לפני כ-4 שנים החליטה הנהלת בנק הפועלים לסגור את הסניף שפעל בקניון "מגדלי העיר" שבשכונת שיכון המזרח והוחלט כי הסניף יעתיק את מקומו לקניון עזריאלי ראשונים המרוחק. ההנהלה החליטה להשאיר את הכספומט בניסיון להקל את מצוקת התושבים.

כפי שפורסם לא אחת ב"גל גפן"  כספומט זה אינו תקין במהלך רוב ימות השבוע וחרף התלונות הרבות דרישת התושבים לתקן את התקלה נפל על אוזניים ערלות.

מזל, תושבת השכונה מספרת ל"גל גפן " "במהלך השנים האחרונות התלוננו אין ספור פעמים על כך שהכספומט בשיכון המזרח אינו תקין וכי אין לנו כל שרות אחר במקום לשכונה שלמה שמונה 40 אלף תושבים, מי שסובל מהמצב זו בעיקר האוכלוסייה המבוגרת שאין ביכולת להתנייד"

ואם לא די בכך אתמול התבשרו תושבי השכונות המזרחיות( ראשונים, שיכון המזרח, נרקיסים, רקפות, שיכון גורדון, צוריאל, שיבת ציון) שבתוך חודשיים ייסגר הסניף היחיד שישרת את תושבי המזרח והתאחד עם נס ציונה.

 

עוה"ד ושדר הרדיו, רפאל גרבי, פועל לפנות להנהלת בנק לאומי ומזרחי טפחות בבקשה לבחון אפשרות לפתוח סניף בשיכוני המזרח. מאחר ולטענתו פקידי סניף הבנק בראשונים, החלו ליצור קשר עם לקוחותיהם בהודעה על סגירת הסניף והעברת הלקוחות לסניף 634.

ציונה הנמנית עם לקוחות הבנק הוסיפה כי זה זלזול בלקוחות " אני מתפללת ליום שיגיע לפה בנק אחר, כולם יעברו באותו הרגע, זה פשוט בושה להפקיר ככה ציבור שלם, בהתחלה סגרו את הסניף, אח"כ הכספומט לא עובד ועכשיו סוגרים את הסניף הנוסף במזרח, מדוע במרכז העיר ברחוב רוטשילד יש שני סניפים? זה פשוט לא נתפס"

 

מי שנרתם לסייע לתושבים הוא ראש העירייה רז קינסטליך ששיגר מכתב למנכ"ל בנק הפועלים וביקש את התערבותו במכתב כתב קינסטליך:  "שכונת שיכון המזרח בראשון לציון, הינה אחת השכונות הגדולות והוותיקות ביותר בעיר ומונה כ- 140000 אלף תושבים, אשר חלקם הגדול הינם לקוחותיכם, בשכונה קיים מכשיר בנקט כספומט אחד ויחיד הממוקם בקניון מגדלי העיר.

ללשכתי הגיעו פניות רבות  מתושבי השכונה המבקשים את עזרתי בפניה אליך לאור תקלות חוזרות ונשנות במכשיר הכספומט. כידוע לך, לתושבי השכונה אין חלופות זמינות אחרות למעט המכשיר היחיד המשרת כמות גדולה של תושבים. כמו כן, אחוז גדול מתושבי השכונה הינו אוכלוסייה ותיקה ועולים חדשים, המתקשים להתיינד לשכונות ואזורים מרוחקים.

עוד אוסיף ואומר כי סניף בנק הפועלים שפעל בשיכון המזרח הועבר לקניון "ראשונים" והובא לידיעתי כי גם הסניף הזה צפוי להסגר בזמן הקרוב, דבר שידיר לגמרי שירות מוסדר של בנק הפועלים באזור שלם בעיר. אודה לעזרתך בטיפול המהיר במכשיר הבנקט/ כספומט הקיים וכן, מענה לסגירה הצפויה של סניף קניון ראשונים- בכדי שתושבי ותושבות מזרח העיר יזכו לסניף ושירות נגיש באזורם"

 

תגובת בנק הפועלים: בעוד כחודשיים סניף ראשונים יתמזג עם הסניפים "ראשון לציון" ו"נס ציונה". לאחר המיזוג ייוותרו בעיר 4 סניפים ובהם מרכז ייעוץ מקצועי, זאת לצד סניפים בנס ציונה ובבאר יעקב. עם מיזוג הסניף, יוצבו במבנה הקניון מכשירים לשירות עצמי המאפשרים לבצע מגוון פעולות בנקאיות ובהם משיכת והפקדת מזומנים ושיקים בכל שעות היממה.

הבנק ממשיך לעמוד לרשות לקוחותיו גם במוקד הטלפוני של פועלים בטלפון במספר 2407*, ובמוקד הייעודי שהוקם ללקוחותיו המבוגרים מעל גיל 65 במספר 2403*, וכן באתר האינטרנט ובאפליקציה.

הפתרון המשולב יספק ללקוחות מעטפת שירות רחבה וגמישה שתאפשר להם להמשיך ולקבל את שירותי הבנק באופן מיטבי ולשביעות רצונם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

9 תגובות

  1. לא רק בנק הפועלים מתעלם, גם לאומי דיסקונט ואוצר החייל והבנלאומי, כולם סגרו סניפים , ולא השאירו אופציה למשיכת כספים או כל פעולה בנקאית אחרת. לא הפנימו שלא הכל ניתן לביצוע באינטרנט

  2. אני מחכה ליום שיפתחו בנק אחר במזרח ועוזבת את בנק הפועלים.כספומט במגדלי העיר מקום לעקיצות באלפי שקלים.היום נסעתי לראשונים ושלושה כספומטים לא עובדים.נותרתי בלי כסף.יימח שמם של הנהלת הבנק .מקווה שכל לקוחות שיכון המזרח יעזבו כשיפח בנק אחר בשכונת נרקיסים

  3. אם אתה לא עשיר בנק הפועלים לא סופר אותך

  4. אני לא מבין איפה הבעיה ? הבנק לא סופר את תושבי האיזור ולא רוצה לספק להם שירות באיזור – קחו את כספכם ותעבירו לבנק אחר לגמרי ותסגרו את החשבון בבנק הפועלים וכולם יהיו מרוצים. הבנק יהיה מרוצה כי החליט לא לשרת את תושבי האיזור יותר והלקוחות יהיו מרוצים כי יעברו לבנק שכן סופר אותם. זאת דעתי.

  5. אני עוזב את בנק הפועלים זו כבר הגזמה וזלזזול בלקוחות פשוט גועל נפש מה שהם עושים ללקחות המבוגרים במזרח העיר ראשלצ

  6. אני הועברתי בעל כורחי מהסניף שהיה במרכז העיר (זבוטינסקי פינת כצנלסון) לסניף הקיים בקניון עזריאלי עכשיו מתוכנן עוד מעבר אני חושב שמיציתי ננסה את מזלי בבנק אחר

  7. בנק פועלים פשוט בזיון. גם במערב סגרו את כל הסניפים שהיו בשכונות ואת מכשירי הכספומט שהיו בחצי חינם גם סגרו. לעומת זאת מזרחי טפחות פותח סניפים ונותן שרות מעולה אנחנו עדיין הפועלים אבל בקרוב מאוד נעבור לבנק שאכפת לו מלקוחותיו. אין טעם להישאר בפועלים.

  8. תעברו בנק אחר ואז בנק הפועלים התעורר עד שלא פוגעים בכיס של מישהו שום דבר לא זורם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות