n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לאחר הסערה- שימי תבורי יופיע בראשון לציון ביום העצמאות

לאחר הסערה- שימי תבורי יופיע בראשון לציון ביום העצמאות

הרשת סערה היום בעקבות הריאיון של שימי תבורי שסיפר כי אף עירייה לא הסכימה לקבל אותו שיופיע בבמות ביום העצמאות. ראש העיר רז קינסטליך הנחה את אגף התרבות להזמין את שימי. שימי תבורי: "אני אוהב את ראשון לציון, גרתי בה במשך שנים, היא חלק מחיי"

שימי תבורי צילום י.ישראל
שימי תבורי- צילום: י. ישראל

שימי תבורי אחד הזמרים הענקים של הזמר הישראלי שחתום על הלהיטים שהפכו לנכס צאן ברזל כמו "כינור דוד" "סיפור של אהבה" "ברכנו" "תני לי את הלב" ועוד . לפני שנתיים קיבל תבורי את פרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י) לשנת תשפ"ב והוא מופיע ושר על במות רבות  ברחבי הארץ והעולם.

הבוקר סיפר תבורי לווינט כי אף עירייה לא הסכימה לקבל אותו שיופיע בבמות של יום העצמאות. ל"גל גפן ראשון לציון" סיפר תבורי כי המנהל האישי שלו הוא זה שהציף את הנושא ופוצץ את הסיפור, "איך זמר שמופיע וקיבל את תעודת מפעל החיים לא מוזמן" שואל תבורי "כל עירייה מספרת כי הם סגורים עם אומנים ופתאום כולם נזכרו שיש שימי תבורי ויש מקום ואפשר להופיע.

בסוף יצא טוב זה מה שחשוב, אני אוהב את ראשון מאוד, אני יליד נס ציונה אבל בראשון גרתי הרבה שנים, אני אוהב את העיר ויש לי חברים רבים פה והלוואי שעוד יום אחד אחזור לעיר, אגיע ביום העצמאות לשמח את האנשים"

 

בעקבות הפרסומים בתקשורת, ראש עיריית ראשון לציון – רז קינסטליך, הנחה את אגף התרבות בחברה העירונית להזמין את שימי תבורי להופיע באחת מהבמות המרכזיות בעיר ביום העצמאות הקרוב ובדקות אלה נסגר ההסכם.

בראשון לציון מקפידים בארבע השנים האחרונות על תמהיל אומנים שכולל גם אומנים צעירים לצד ותיקים בכל מופעי התרבות בעיר.

לדברי רז קינסטליך ראש עיריית ראש עיריית ראשון לציון: ״לכבוד הוא לנו להוסיף את שימי תבורי, אחד מהאומנים הבולטים בתרבות הזמר הישראלית, לרפרטואר האומנים שיופיעו אצלנו בעיר ביום העצמאות הקרוב. ראשון לציון מקפידה ככלל על מגוון של אומנים באירועי התרבות שלנו – צעירים לצד ותיקים. יש מקום של כבוד לכולם״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות