n
דף הבית / מומלצים / בונים או משפצים את הבית? אל תוותרו על דלתות פנים מעוצבות

בונים או משפצים את הבית? אל תוותרו על דלתות פנים מעוצבות

כאשר בונים בית חדש או משפצים בית/דירה קיימים, מרבית האנשים נוטים שלא לייחס מספיק חשיבות לדלתות הפנים בבית – דלתות חדרי השינה והחדרים השונים. דלתות פנים מעוצבות, מהן ניתן למצוא כיום שלל סוגים וסגנונות שונים, יכולות להוסיף המון לעיצוב הפנים ולהעניק לבית כולו תחושה שונה ורצויה.

קרדיט לתמונה: AdobeStock
קרדיט לתמונה: AdobeStock

אילו סוגי דלתות פנים מעוצבות ניתן למצוא כיום וכיצד לבחור ולהתאימן לסגנון עיצוב הפנים בו אנו מעוניינים? היכן ואצל מי כדאי לקנות דלתות מסוג זה על מנת להבטיח כי נצא מרוצים ולא נצטרך לדאוג לתיקון או החלפת הדלתות לאורך שנים רבות וארוכות קדימה?

מגוון צבעים, טקסטורות וחומרי גלם שונים – אפשרויות עיקריות לדלתות פנים מעוצבות

בבחירת דלתות פנים מעוצבות תמצאו כיום מגוון רחב ועשיר אשר יאפשר להתאים את הדלתות האולטימטיביות עבור כל בית וכל סגנון עיצוב פנים.

את החיפוש אחר דלתות פנים מעוצבות וחדשות לבית ניתן לערוך לפי כמה קריטריונים. למשל – צבע וטקסטורה. ניתן להזמין דלתות פנים מעוצבות מעץ (או בציפוי עץ) המעניקות מראה חמים וטבעי, או לחילופין דלתות מצופות פורמייקה או פולימר. כל בית וסגנון עיצובי והכיוון שמתאים לו יותר מבחינת דלתות הפנים.

קריטריון נוסף באמצעותו ניתן לבחור הוא סוג הפתיחה – דלת פנים בפתיחה "רגילה" (פנימה והחוצה) או דלת הזזה? כנף אחת או שתי כנפיים (אופציה המתאימה יותר לחדרים וחללים גדולים דוגמת סלון רחב ידיים)? דלתות הזזה, למשל, יכולות להיות נוחות, אלגנטיות ויעילות במיוחד בחדרים קטנים יחסית (מפני שהן נפתחות בהחלקה לתוך הקיר, ולא תופסות מקום נוסף מהחדר).

ניתן לבחור גם בדלתות פנים מעוצבות ואסתטיות אשר עשויות מחומרים מבודדים במיוחד, בפרט בידוד אקוסטי ותרמי. זה יכול להיות יעיל ומתבקש במיוחד במקרה של חדר השינה של ההורים, למשל…

כמו כן, במקרה של חדר המקלחת והשירותים כדאי שדלת הפנים תהיה עמידה למים, ובנויה על מנת לעמוד גם בפני היווצרות נזקים של לחות מצטברת לאורך זמן.

קרדיט לתמונה: AdobeStock
קרדיט לתמונה: AdobeStock

היכן מומלץ לקנות דלתות פנים מעוצבות?

דלתות הפנים של הבית הן אלמנט בו חשוב להשקיע ולרכוש מוצרי איכות, על מנת שלא רק יתפקדו כמו שצריך ויהיו אסתטיות ונוחות לשימוש, אלא גם יחזיקו מעמד זמן רב ולאורך שנים ארוכות ללא צורך בהחלפה או תיקון.

על מנת להבטיח כי אתם רוכשים דלתות פנים מעוצבות איכותיות באמת, עם אחריות מלאה והתאמה מקצועית של הדלתות ספציפית לבית שלכם, כדאי לפנות מלכתחילה לחברה אשר עוסקת ומתמחה בתחום זה (בניגוד לחברות וחנויות המציעות שורה ארוכה של מוצרים ושירותים, ביניהם גם דלתות פנים…).

דוגמה לחברה המתמחה בדלתות פנים מעוצבות היא "דלתות בכר" – חברה ישראלית הפועלת בתחום זה כבר כמעט שבעים שנים (!!!). מדובר בעסק משפחתי אשר מציע הן ייעוץ מקצועי וסיוע בבחירה וההתאמה של הדגמים המתאימים ביותר עבור הבית שלכם, והן התקנה מקצועית ואחריות מלאה, כמובן.

קישור לאתר: https://dlatot-bachar.com

לסיכום, שווה להשקיע בבחירת דלתות הפנים המעוצבות לבית שלכם – זה יקבע לא מעט מהמראה, התחושה וההרגשה הכללית בבית מעתה והלאה…

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות