n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חשד- חיילת בת 19 הותקפה בתחנת אוטובוס בראשון לציון

חשד- חיילת בת 19 הותקפה בתחנת אוטובוס בראשון לציון

החיילת שהמתינה בתחנת אוטובוס בשיכון המזרח הותקפה על ידי החשוד שאחז בה ונגע בגופה * עדת ראייה: היא צעקה לעזרה, נהגים עצרו ועזרו לה והיא היתה מבוהלת, בהלם ולא הפסיקה לבכות * בעבר הוגשה נגדו תלונה דומה * המשטרה: החשוד נבדק ושוחרר בתנאים.

צילום אילוסטרציה - מערכת גל גפן
צילום אילוסטרציה - מערכת גל גפן

אירוע מטריד: חיילת כבת 19 הוטרדה על ידי אדם בשנות ה-60 לחייו, על פי החשד מעורער בנפשו, שנגע בגופה בעת שהמתינה בתחנת אוטובוס בשכונת שיכון המזרח. נהגים נחלצו לעזרתה. החשוד נעצר והמשטרה פתחה בחקירה.

"זה היה ממש מפחיד", מספרת תושבת העיר שצפתה באירוע. "החיילת הצעירה, שנראתה כבת 19-20, המתינה בתחנה בשדרות יעקב ולפתע שמעתי צעקות. זה היה מחריד. האיש שהיה לבוש בבגדים ישנים ונראה כמו הומלס, נצמד אליה והחל לגעת בה. היא צעקה לעזרה ואנשים רצו לעברה".

האישה מוסיפה ומספרת כי נהג שהבחין בנעשה עצר לסייע לה. "הוא החל לרוץ ולצעוק על האיש שיעזוב אותה, שישחרר. היא ממש היתה מבוהלת. בהלם. החיילת לא הפסיקה לבכות והרגענו אותה. נתנו לה כוס מים. כעבור כמה דקות הגיע אוטובוס והחיילת ביקשה לעלות. בינתיים, החשוד נעלם ולא ראינו לאן הוא הלך".

האישה מוסיפה ומספרת כי החשוד מתגורר בשכונה, סמוך לתחנת האוטובוס. "בעבר ראיתי אותו כמה פעמים. הוא נראה תימהוני, סהרורי. לבוש כמו הומלס, חסר שיניים. כדאי שהציבור יידע שהאיש הזה מסוכן. הפעם החיילת קיבלה עזרה ואזרחים סייעו לה ומנעו אירוע קשה יותר. מה יקרה אם האיש הזה יתקוף אישה או נערה או ילדה כשאיש לא יהיה בסביבה?

"האירוע הזה התרחש בשמונה בבוקר. מה היה קורה אם זה היה מתרחש בשעת לילה? מפחיד לחשוב מה היה קורה אילו היה מדובר בילדה או בנערה שלא היו יכולות להתנגד לו. כדאי שהציבור יפקח עיניים וייזהר".

מספר שעות לאחר המקרה החשוד אותר ועוכב לחקירה על ידי שוטרי משטרת ראשון לציון.

ל"גל גפן ראשון לציון" נודע כי לפני מספר חודשים הוגשה תלונה במשטרה כנגד אותו חשוד בחשדו להטרדה של תלמידה בת 14. מסתבר כי הנערה עשתה את דרכה לבית הספר והחשוד ניגש אליה והציע לה הצעות מגונות. הוריה הגישו נגדו תלונה במשטרה.

מהמשטרה נמסר: החשוד נבדק ושוחרר בתנאים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אולי תוציאו מהרחובות את כל חולי הנפש האלה אם היה פוגע בבת של שופט כבר היה נידון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות