n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כנס השפה העברית נפתח אתמול בהיכל התרבות

כנס השפה העברית נפתח אתמול בהיכל התרבות

הערב החל עם ביצוע של אליעד נחום ל"כאב של לוחמים", שהוקדש לעידן עמדי ולהחלמת כל הפצועים

0J3A0668

אמש נפתח בהיכל התרבות ראשון לציון "לשון ראשון", כנס השפה העברית, עם "שים ת'ראש על דיונה", הפקת מקור שכולה מחווה לקומדיות הישראליות. הערב החל עם ביצוע של אליעד נחום ל"כאב של לוחמים", שהוקדש לעידן עמדי ולהחלמת כל הפצועים. במהלך הערב עלו בזה אחר זה וביצעו שירים שגרמו לכולנו להעלות חיוך גם בימים קשים אלון אולארצ'יק, עילי בוטנר, שציין אתמול יום הולדת והופתע עם עוגה ושירי יומהולדת רגע לפני שעלה לבמה, טוביה צפיר וגברי בנאי ששיחקו יחד ב"גבעת חלפון אינה עונה" וסגרו מעגל על במה כשביצעו יחד את שיר הנושא מתוך הסרט, אורי בנאי, צביקה הדר, שאחרי 15 שנה עלה לבמה בדמותו המיתולוגית של ג'וג'ו חלסטרה וביצע את "ג'וג'ו הפטיש", שמעון בוסקילה, דורי בן זאב, רותם אבוהב ועדי כהן.
בפתיחת הערב העניק רז קינסטליך, ראש העיר לדורי פרנס, אמן השפה, המתרגם ואיש המוזיקה והתיאטרון את פרס ראש העיר ע"ש מאיר אריאל על יצירתיות בשפה העברית.

0J3A0960

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות