n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כנס אביב של מטה מפלגת יש עתיד במוזיאון ראשון לציון.

כנס אביב של מטה מפלגת יש עתיד במוזיאון ראשון לציון.

כ - 200 איש הגיעו, והרימו יחד כוסית לכבוד החג בערב שהוקדש כולו לעשייה המוניציפאלית. בערב הוקרן סרטון המסכם את העשייה של סגן ראש העירייה ושל מטה המפלגה והמתנדבים מתחילת הקדנציה ועד כה.

יש עתיד
צילום:: אמיר

אתמול (שני) התקיים כנס אביב של מטה מפלגת יש עתיד במוזיאון ראשון לציון.
הכנס נערך בהשתתפות קארין אלהרר שרת האנרגיה, שר הרווחה מאיר כהן ואיתי מתיתיהו סגן ראש העירייה וראש המטה שי לי שאשא.

כ200 איש הגיעו, והרימו יחד כוסית לכבוד החג בערב שהוקדש כולו לעשייה המוניציפאלית. בערב הוקרן סרטון המסכם את העשייה של סגן ראש העירייה ושל מטה המפלגה והמתנדבים מתחילת הקדנציה ועד כה. יחד איתם נכחו באירוע אמיר סולרסקי ורמי בז'ה שהיו ראשי המטה הקודמים של הסיעה בעיר, יוסי שניר, מנכ"ל העירייה לשעבר, ארנינה שרגל ראש מטה 60+ בראשל"צ וליעד משען ראש מטה הצעירים בעיר.

מאיר כהן, שר הרווחה:
״כראש עיר לשעבר אני מבין את חשיבות שיתופי הפעולה בין השלטון המרכזי לשלטון המקומי, הרעיונות הכי טובים תמיד יוצאים מהשטח כי שם יש את הנסיון הטוב ביותר ויש את הידע שיכול לסייע לנו כממשלה לתת את המענים הטובים ביותר לאזרחים, בהזדמנות זו אני מבקש לאחל חג פסח שמח וכשר לכל התושבים של העיר ולכל אזרחי המדינה, אני מודה לאיתי מתתיהו סגן ראש העיר ויו״ר סיעת יש עתיד בעיר ולשי לי שאשא ראש מטה יש עתיד בעיר על האירוע המרגש והמיוחד הזה״
שי לי שאשא, ראש המטה:
"הכוח של יש עתיד זה הפעילות והפעילים הנפלאים שלה. ומטה ראשון לציון התברך בפעילים ותומכים רבים. חשוב לנו בכל הזדמנות גם לעדכן אותם בעשייה שלנו וגם להודות להם. סגן ראש העירייה איתי מתיתיהו עושה המון למען העיר והתושבים והוא עושה זאת גם בשם הפעילים האלה. ויחד עם השרים וחברי הכנסת חשוב לנו להודות להם על התמיכה ולחגוג איתם את הפסח. אני רוצה לאחל לתושבי העיר ולעם ישראל חג שמח ושקט"

 

איריס יש עתיד
צילום: מערכת גל גפן

איתי מתיתיהו, סגן ראש העיר וראש הסיעה:
"לכבוד החג המתקרב הצגנו את העשייה המוניציפאלית שלנו עד כה, ועצרנו לרגע לומר תודה וחג שמח. הרמנו אתמול כוסית עם האנשים שהם לב העשייה שלנו. עם המבט קדימה להמשך העבודה, אני מזמין אתכם לפנות אלינו בכל רעיון יוזמה, שאלה או בקשה לסיוע, אנחנו כאן בשבילכם. אני רוצה להודות, לשר הרווחה ולשרת האנרגיה היקרים שכיבדו אותנו בנוכחותם. תודה לכל מי שמניף את דגל ״יש עתיד״ בעשייה יומיומית, ותודה לראש המטה שלנו – שי לי שאשא, חג שמח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות