n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כבוד: מעל 600 פעילים בכנס של סיעת פז בראשות אסף דעבול

כבוד: מעל 600 פעילים בכנס של סיעת פז בראשות אסף דעבול

אמש ערכה סיעת "פז" בראשות אסף דעבול את אירוע השק הקמפיין לבחירות יחד עם הרמת כוסית לשנה החדשה והאולם היה מלא. דעבול: "אין רשימה טובה יותר לטיפול בבעיות, השליחות הציבורית זורמת בעורקי"

דעבול

30 שנה שאסף דעבול חבר מועצה ומשנה לראש העיר בעיריית ראשון לציון, 30 שנות עשייה ועזרה לתושבי העיר. אין אדם שמגיע למשרדו ויוצא שפניו ריקם. אתמול באירוע השקת הקמפיין הציבור החזיר לו אהבה והגיע בהמוניו לאולמי rain מפלים לשעבר.

דעבול הציג אתמול את רשימתו ויחד עלו לבמה בצלילי השיר "מי שמאמין לא מפחד" אסי נחום, קרן דנה, מורן דעבול, אתי כהן ודעבול, החמישייה הפותחת.

הקהל קם על רגליו ומחא כפיים עם הרבה אהבה כמו הלב הגדול של סיעת פז.

ראשונה עלתה לברך אתי כהן, מספר חמש מסיעתו של דעבול, אתי אם יחידנית לשלושה ילדים על הרצף האוטיסטי "כיום אחר שנים של התמודדות  לא פשוטה בחיי היום יום החלטתי לקום ולהתמודד למועצת העיר וזאת על מנת לשנות בתחום החינוך המיוחד בעיר" אמרה אתי.

חברת המועצה קרן דנה ומספר 2 של דעבול מסרה " מכובדי, צריך לתת כוח לנבחרי ציבור חדורי מוטיבציה ורצון לסייע לתושבים במועצה הבאה, לנציגים קשובים ונגישים. זו הסיבה שהחלטתי לחבור לאסף, אסף ואני שיתפנו פעולה במהלך הקדנציה האחרונה בנושאים שונים וניסינו להשפיע ביחד על נושאים חשובים כגון החלפת ותיקון הטמונים, הובלת שינויי המכרזים לגינון, שימועים לקבלנים ועוד בכדי לתת מענה ראוי לתושבי העיר .
אנחנו , הנציגים שנמצאים כאן היום, נצליח להביא את השינוי הנחוץ לעיר ונדאג לתושבים מכל חתך הגילאים ותמיד הדלת שלנו תהיה פתוחה"

לאחר מכן  עלה הפעיל החברתי ואיש העסקים אסי נחום שמוכר בעיר בזכות עזרתו המרובה לתושבים " לאח שנים של עשייה מאחורי הקלעיים ולצד עזרה לתושבי העיר מול גורמי העירייה החלטתי לעשות את הצעד הבא קדימה כדי שאוכל לעזור ולתרום לתושבי העיר, החלטתי הצטרף לסיעת פז לאחר היכרות רבת שנים עם אסף דעבול והעשייה המרובה שלו וגם הדימיון ביננו בתשוקה לעזור לאחר"

אחרון עלה לברך אסף דעבול והקהל קם על רגליו ומחא כפיים, דעבול הודה לקהל שהגיע והזכיר את אשתו ז'נט אשר נהרגה בתאונת דרכים לפני כמעט שנתיים "שנה ותשעה חודשים עברו, ז'נט שימשה לי מקור כוח כל השנים ותשאר כזאת, אין לי ספק שהיא שומרת עלינו מלמעלה" לאחר מכן פנה לקהל ואמר , במשך שנים רבות השליחות הציבורית זורמת בעורקי ואני מרגיש צעיר ורעב מתמיד להמשיך, רעב לתת לכם תושבי העיר את הניסיון שצברתי יחד אתכם ולמענכם ולהשפיע לטובה על עתיד העיר ועתיד ילדנו, כשאני מסתובב ברחוב תמיד נגשים אלי תושבים לבקש עזרה או לומר תודה וזה מזכיר שיש לי המון מה לתרום"

WhatsApp Image 2023-09-04 at 13.03.17

WhatsApp Image 2023-09-03 at 21.27.11
סיעת פז . צילום: גל גפן

 

 

 

\

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות