n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זו הסיבה שמשפחת טרסוב עזבה את ראשון לציון

זו הסיבה שמשפחת טרסוב עזבה את ראשון לציון

על ההחלטה הגורלית והמעבר מהעיר לקיבוץ: "ראשון לציון בה גרתי כל חיי  הייתה אחת הערים המטווחות ביותר במלחמת חרבות ברזל, חיינו תחת אזעקות. זה לא חיים עבור אף אחד, הילדים הפכו לחרדתיים ממש....בעקבות המלחמה החלטנו לעשות מהפך, לעזוב את העיר  הגדולה ולעבור לקיבוץ.

מורן וג'וסף טרסוב עם הבן ריו בצילומי קמפיין רשת גלי צילום דור שרון
צילום דור שרון

סתלבט בקיבוץ. משפחת טרסוב עברה דירה: לקיבוץ בשפלה וזו הצצה ראשונה לביתם החדש של כוכבי הרשת  

  

כוכבי הרשת והטלוויזיה, משפחת טרסוב,  האם מורן (43), האב ג'וזף (43), ושלושת ילדיהם:  אמה (9), מיילו וריו (3), העתיקו בימים אלו את ביתם מהעיר ראשון לציון לקיבוץ בשפלה, במועצה אזורית גזר. 

 

אתמול (יום ג, ה 26.3.24) בבוקר פתחו בני המשפחה את ביתם החדש בקיבוץ,  לרגל צילומי קמפיין אביב קיץ 2024 של רשת גלי, בו הם מככבים, זו עונה שלישית,  ואנו מקבלים הצצה ראשונה בהחלט….  

 

במהלך הצילומים שנערכו במטבח, בסלון ובחצר הבית, סיפרה מורן טרסוב על ההחלטה הגורלית והמעבר מהעיר לקיבוץ: "ראשון לציון בה גרתי כל חיי  הייתה אחת הערים המטווחות ביותר במלחמת חרבות ברזל, חיינו תחת אזעקות. זה לא חיים עבור אף אחד, הילדים הפכו לחרדתיים ממש….בעקבות המלחמה החלטנו לעשות מהפך, לעזוב את העיר  הגדולה ולעבור לקיבוץ. חיפשנו שקט. משהו בחיבור לקהילה מרגיש יותר בטוח, שקט ורגוע מאשר הכאוס של העיר. " 

מורן וריו טרסוב בצילומי קמפיין רשת גלי צילום דור שרון (2)
צילום דור שרון

 

עוד אמרה מורן כי משפחתיות היא הערך הכי נעלה אצלה והחיבור לרשת גלי הדוגלת במשפחתיות כערך מרכזי הוא אך טבעי, צילומי המשפחה זרמו בקלילות כי "אין כמו בבית" והילדים כולל מיילו הפעוט בן השנתיים שהשתובבו ברחבי הבית החדש הצטלמו כמו מקצוענים. 

 

הבת אמה (9) שהערוץ שלה הוא המוביל בישראל ביו טיוב בעולם התוכן של ילדים ומשחקים סיפרה כי היא מתרגשת לקראת הוצאת השיר הראשון שלה בחודש הבא ומיילו אחיה בן ה 7 הוסיף כי השיר הראשון שלו "שיר יום הולדת" כבר עומד על כ- 2 מיליון צפיות, מיילו היה גאה לציין כי הסדרה של גיורא חמיצר "רוני ותום" בערוץ טין ניק של ניקלודיאון, בה הוא מככב, זכתה בסדרה הנצפית ביותר ב YES ומועמדת בטקס פרסי האקדמיה. 

 

והצצה ראשונה לבית של משפחת טרסוב החדש: https://youtu.be/Pz8x0zLUBzQ

https://youtube.com/shorts/_p17AOZtq1U

https://youtu.be/0NArl6b5Tc8

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות