n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זה סופי: נשבר שיא, 10 מנדטים לראש העיר

זה סופי: נשבר שיא, 10 מנדטים לראש העיר

לאחר סיום ספירת הקולות של החיילים והמעטפות הכפולות הגיע סיעתו של ראש העיר רז קינסטליך לעשרה מנדטים.
יש עתיד הגדילו את כוחם במנדט 1 בלבד, סיעת "פז" בראשות אסף דעבול במקום השלישי, הדתיים בשיא חדש של 4 מנדטים, ישראל ביתנו נשארה עם מנדט 1, בעוד מקסים בביצקי עלה ל2 מנדטים.

צילום ארכיון: דובר צה"ל
צילום ארכיון: דובר צה"ל

עכשיו זה סופי ואפשר לשבת ולסכם את הבחירות בראשון לציון לשנת 2024. בעוד גופי תקשורת אחרים פרסמו נתונים לא נכונים, "גל גפן" ראשון לציון חיכה לנתוני האמת וכעת מביא אותם.

אתמול סיימו לספור את קולות החיילים והמעטפות הכפולות וגם החיילים אמרו כן ובגדול לראש העיר רז קינסטליך שגדל במנדט נוסף  ועלה מתשעה מנדטים לעשרה. בחמש שנים הגדילה הסיעה של ראש העיר את כוחה בכמעט כפול 3, זאת לאחר שכזכור, ליאל אבן זהר הצטרפה לסיעתו של קינסטליך, ויצויין כי בבחירות ב2018 הביאה ליאל אבן זהר 4 מנדטים. כעת היא עומדת על 10 מנדטים, מספר שלא היה כמוהו בהיסטוריה  של ראשון לציון.

יש עתיד בראשות איתי מתיתיהו עלו במנדט 1 בלבד ועומדים על 3 מנדטים.

אחריהם סיעת פז בראשות אסף דעבול שהיתה קרובה מאוד למנדט השלישי בכמות הקולות, אבל בסופו של ספירה הגיע ל-2 מנדטים.

הפתעת הבחירות הם המפלגות הדתיות בפרט מפלגת – ש"ס בראשות טל נאור ואוהד אוזן שהכפילו את כוחם ממנדט אחד לשניים . סיעת "מאמינים בראשון" בראשות שמואל ג'מיל ונועם חדד הביאו גם הם 2 מנדטים, הכוח הדתי בראשון גדל במנדט אחד.  לכל הדעות ניצחון אדיר לציבור הדתי והחרדי בעיר שהצביע ברגלים

טבע בראשות איתן שלום שבבחירות ב2018 היה 3 מנדטים, ירד ל2 מנדטי.

סגן ראש העיר מקסים בביצקי עם סיעת "ראשונים" הכפיל את כוחו במנדט וכעת הוא עם 2 מנדטים, מנגד, "ישראל ביתנו" בראשות יבגני ברחמן נשאר עם מנדט 1 כמו בבחירות של 2018.

מחל בראשות יוסי חממי ומספר 2 חבר המועצה דורון אוזן  קיבלו 2 מנדטים כמו בבחירות של שנת 2018. שלושה מנדטים של דורון אוזן שקיבל בשנת 2018 נגוזו.

מוטי עגמי נשאר מנדט אחד, כך גם מר"צ בראשות אילנית הרוש עם מנדט אחד. אייל מושיוב שהתנדנד באחוז החסימה בסופו של יום הצליח להכנס למועצה עם מנדט אחד.

 

 

מנדטים
סיכום מנדטים 2024

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אם שס שעלתה ממנדט אחד לשניים היא הפתעת הבחירות, אז למה מקסים בביצקי שהכפיל כוחו ל 2 אינו הפתעת הבחירות? מוזר לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות