דף הבית / כללי / עסקים כרגיל

עסקים כרגיל

בתחילת השבוע, נערכה הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, ובה נקבע כי הפועל ראשון לציון תארח את בית"ר ירושלים. עם היוודע דבר ההגרלה, אמרו בראשון לציון שצפויה להיות בעיה לארח את המשחק במגרש הברפלד, עקב סגירת היציע המזרחי שבאצטדיון. אוהדי הקבוצה זעמו על ההודעה, והחליטו לעשות הכל בשביל שהמשחק אכן יתקיים בראשון לציון.
עמותת האוהדים "הלב הכתום" הוציאה את ההודעה הבאה: "מרגע ההגרלה, החלו רינונים לגבי היציע המזרחי הסגור באצטדיון (היציע מכיל 3,000 מושבים), ועל כך שלא נוכל לארח את המשחק באצטדיון הביתי. אנו רואים עניין זה בחומרה, ברצון להכנסה גבוהה יותר לכאורה מצד ראשי הקבוצות, בניגוד מוחלט לעיקרון הספורטיביות ולתקנון ההתאחדות, הקובע שמשחקי גביע ישוחקו במגרשים הביתיים. אנו צופים שהלחץ יגבר ושתהיינה פניות כאלה ואחרות באמתלות שווא של קושי אבטחתי וכולי. כל אלה לא רלוונטיים. על המשחק להתנהל באצטדיון הברפלד מול 3,000 המקומות המאושרים. לשם הדוגמא: לפני שנתיים, הפועל באר שבע התארחה ברמלה (מול בית"ר המקומית) – 2,000 מקומות. לפני שנתיים גם מכבי תל אביב התארחה ברמלה (מול קריית גת) -2,000 מקומות. אנו, בעמותת האוהדים של הפועל ראשון לציון, הלב הכתום, מבקשים ומצפים, כי לא תיכנעו ללחצים ולא תפגעו בעיקרון הספורטיביות ולא תיקחו לנו את הכיף והרומנטיקה שבגביע המדינה, בעד שום אמתלה או 'עיקרון הממון'."
בהנהלת הקבוצה לא התרגשו ממכתב האוהדים, ולא ממש הבינו על מה המהומה. מנכ"ל הקבוצה- רועי אלנקווה, אמר ל"גל גפן": "המכתב של האוהדים לא רלוונטי. המשחק יתקיים בהברפלד בכל מקרה. אנחנו עובדים ימים כלילות לאשר את פתיחת היציעים המזרחיים, ודבר אחד אני יכול להגיד- המשחק יתקיים במגרש הביתי שלנו."
ההגרלה שזימנה משחק מול בית"ר ירושלים, באה בצירוף מקרים מעניין, בדיוק בשבוע בו התראיין בערוץ הספורט מאמן הקבוצה ניר ברקוביץ, ואמר שהחלום שלו הוא לאמן בבית"ר, ושאין בכוונתו להישאר בראשון לציון עוד הרבה זמן: "רוצה לאמן בבית"ר ירושלים. אני אוהב את הטירוף שם של האוהדים. הקהל, האווירה בטדי. הם מטורפים כמוני. אני נרדם בראשון לציון. התושבים בעיר אוהבים כדורגל, אבל הם אוהדים של הפועל ת"א, בית"ר י-ם ומכבי ת"א – הם לא אוהדים את הקבוצה שלנו. גם אם ננצח עוד עשרה משחקים רצוף הם לא יגיעו, ניצחתי שבעה משחקים רצוף, הייתי שתי נקודות מהמקום הראשון, הגיעו גג 150 צופים. בכל מקרה, בשנה הבאה אני רוצה לצאת מראשל"צ, אם אתן עונה טובה יהיו לי הצעות. שתי קבוצות מהליגה הלאומית כבר פנו אליי".
כך המאמן שהעימותים בינו לבין, המשיכו גם במשחק הליגה האחרון בנשר, בו הפסידה הקבוצה 1:0 לנועלת הטבלה וספרה משחק רביעי ללא ניצחון. הקהל קרא לברקוביץ להתפטר, ולטענת יושבי היציע, ברקוביץ הגיב עם קללה לכיוונם בדרך אל חדר ההלבשה. הקבוצה במקום החמישי בטבלה ובמחזור הקרוב עם פתיחת הסיבוב השני, תצא למשחק חוץ מול הפועל תל אביב. במחזור הפתיחה ניצחה תל אביב 3:0 בראשון לציון. ברקוביץ אמר ל"גל גפן": "היה עימות, לא זכור לי שקיללתי. יש לנו שבועיים מאתגרים עם משחקים מול הפועל תל אביב ובית"ר, בליגה הזאת כל משחק קשה נגד כל קבוצה, וברור שנגד בית"ר אנחנו באים כאנדרדוג, אבל נעלה לנצח כמו בכל משחק".

יארחו את בית"ר בהברפלד- צילום הלב הכתום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות