n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הפתעת הבחירות בראשון לציון: ש״ס

הפתעת הבחירות בראשון לציון: ש״ס

התנועה שהתחילה את דרכה בבחירות באופוזיציה ועברה חילופי הנהגה והתגבשות בצל המלחמה הפתיעה: הכפילו את כוחם במועצת העיר

7f97f2f539e94312b256ed60363fcef1

 

עם תום ספירת המעטפות הכפולות וקולות החיילים בעיר מתברר – שס בראשות טל נאור ואוהד אוזן הכפילה את כוחה במועצה וקיבלה 2 מנדטים!

 

לאחר פרישתו של יור שס המיתולוגי הרב אריה כהן ומינויו של טל נאור כיור הרשימה היו מי שצקצקו והספידו את שס, המפלגה שדשדשה בשנתיים האחרונות באופוזיציה והוספדה על ידי מתחריה הפתיעה במהלכי בזק שהובילו למינויו של טל נאור כחבר מועצה תוך כדי תקופת הבחירות, כניסה לקואליציה וקבלת תיק מורשת יהודית, איחוד היסטורי עם תנועת סרוגים של אוהד אוזן וגיוס תמיכה ממפלגת עוצמה יהודית.

הקמפיין שהתנהל מתחת לפני השטח גייס אלפי קולות חדשים לאיחוד שס סרוגים, מצביעים שלא שמו מעולם פתק שס נהרו בהמוניהם ביום הבחירות והביאו להישג המדהים: הכפלת הכח במועצה וקבלת שני מנדטים לתנועת שס בראשון לציון.

 

יש לציין שהמערכה לא הייתה פשוטה כשבמקביל רצה מפלגת מאמינים בראשון בראשות שמואל גמיל ונועם חדד שנתמכה על ידי דגל התורה אגודת ישראל הציונות הדתית ושלוחי חבד בעיר.

מאמינים בראשון שמרו על כוחם וחברי המועצה המכהנים שמואל גמיל ונועם חדד ימשיכו בתפקידם במועצת העיר.

 

מטל נאור נמסר: ״מודה לקדוש ברוך הוא על הנס הגדול והזכות הגדולה לכהן כשליח ציבור, זכינו להישמע לדעת תורה ולקבל את תמיכת גדולי הדור ואכן הציבור הגיע בהמוניו לחזק את תנועת שס בעיר ונתן לנו להכפיל את כוחנו במועצה, אנחנו רק מתחילים, יש 5 שנים עמוסות לפנינו להגשים את כל תכניות העבודה ולהביא שיטת עבודה והישגים חדשים לציבור התורני בעיר בתקווה לשיתוף פעולה עם חברי המועצה שמואל גמיל ונועם חדד.

אני מודה לשותפי לדרך חבר המועצה אוהד אוזן, להנהלת התנועה, לרבני העיר, הגבאים, מנהלי המטה והאזורים ומאות הפעילים שמסרו נפש להצלחתנו, בעז״ה נצחנו, ובעז״ה נמשיך לעבוד בשבילכם!״

חבר מועצת העיר, אוהד אוזן מצטרף להודיה לבורא עולם.

אני מברך את שותפי יו"ר המפלגה טל נאור על ההובלה והמנהיגות בקמפיין נקי ומרשים.

אני נרגש מהתמיכה הגדולה של הציבור הדתי והמסורתי בעיר.

לשתי המפלגות הדתיות הצביעו יחד כ 13,000 קולות והראו שבראשון לציון הדת והמסורת היא המאחדת והמקרבת בין האנשים. יחד נעשה ונצליח

 

 

טט
חברי מועצת שס  טל נאור ואוהד אוזן. צילום: חיים לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות