n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הטייטל הנוסף והמבטיח של דוברת עיריית ראשון לציון

הטייטל הנוסף והמבטיח של דוברת עיריית ראשון לציון

מוריה מלכה בת 38, ראש אגף דוברות, תקשורת והסברה בעיריית ראשון לציון, זכתה בתואר הנכסף של 40 הצעירים המבטיחים של רשת התקשורת ICE. ראש העיר: מוריה - כולנו גאים בך.

מוריה
מוריה מלכה

תגידו מזל טוב לראש אגף הדוברות בעיריית ראשון לציון, מוריה מלכה, בת ה-38 שנבחרה ע"י אתר החדשות  ICE לטייטל היוקרתי40 40under, ובשפת העם: 40 הצעירים המבטיחים בארץ מתחת לגיל 40.

מוריה ידועה כאישה פרפקציוניסטית, חכמה וחריפה שעובדת שעות מרובות על מנת להביא את המקסימום ובשל כך זכתה בה עיריית ראשון לציון ותושבי העיר במיוחד בתקופה הזו של המלחמה ועוד לפני בתקופת הקורונה.

מלכה התחילה את דרכה בשנות ה-20 , כתחקירנית בחדשות 10 ובחדשות 12. אז גם הבינה שהתשוקה האמיתית שלה הוא להיות דוברת. היא סיימה תואר ראשון בתקשורת.

לאחר שהשתפשפה במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ' וכעוזרת דוברת ברשות הטבע והגנים  הרגישה מלכה בשלה לעבור לפרונט. בגיל 30 היא נבחרה כדוברת הרשות הממשלתית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) וסימנה לעצמה וי ראשון, מלכה היתה אחראית על קמפיינים רבים שחלקנו עוד זוכרים כדוגמת "קמפיין הקסדות" עם שלומית מלכה, כמו גם את מיתוגה מחדש של הרשות תחת הרלב"ד.

ב-2020 נבחרה מלכה לתפקיד התובעני כראש אגף דוברות והסברה בעיריית ראשון לציון. מאז מונתה לתפקיד, מלכה וצוותה כבר רגילים להתמודדות עם שגרת חירום, בין היתר על רקע הקורונה ומלחמת חרבות ברזל.

ראש העיר רז קינסטליך התרגש ובירך על הכבוד: ברכות לראש אגף דוברות והסברה בעירייה, מוריה מלכה, שנבחרה לדירוג היוקרתי under forty 40 של אתר ice.

מוריה, שמכהנת בתפקיד בשלוש השנים האחרונות, עובדת יומם וליל כדי שאתם – התושבים – תהיו מעודכנים בימי שגרה וביתר שאת בימי חירום. היא עושה את עבודתה בשקיפות, בחריצות, באכפתיות ומעל הכול ביושר מקצועי.

מוריה – כולנו גאים בך!
תודה על העבודה הטובה שאת עושה למען העיר שלנו, ובעיקר למען תושביה!

גל גפן מאחל לך שתמשיכי לעשות חייל כדרכך וששנת 2024 תמשיך ותחייך אליך כמו הבחירה המבטיחה הזו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. שתזכי לילדים מתוקים וחכמים כמוך
    וצדיקים;)

  2. שתזכי לילדים חכמים ומתוקים כמוך
    וגם צדיקים;)

  3. כל הטייטל הזה ואין לה תמונה אחת רשמית נורמלית?

  4. רוני המהמם

    אלוהים איזה יפה שווה ומהממת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות