n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / האם תתקיים רוטציה נוספת בין סיעת יש עתיד לש״ס לאור דחיית הבחירות המקומיות?

האם תתקיים רוטציה נוספת בין סיעת יש עתיד לש״ס לאור דחיית הבחירות המקומיות?

ההסכם בין הרב אריה כהן (ש"ס) לבין יו"ר סיעת יש עתיד, קבע שכל אחד מהם יכהן כסגן ראש עירייה למשך חצי קדנציה. מלחמת חרבות ברזל דחתה את הבחירות המקומיות וכך יצא שאיתי מתיתיהו יכהן בשכר מספר חודשים נוספים. הרב כהן: "זה לא מעניין אותי". גורם בקואליציה: "אין כאן הוגנות, היה מצופה ממתתיהו שיחלוק את התפקיד עם כהן". מתיתיהו: "תודה ובהצלחה".

זז
צילום: אתר העירייה

גורם בקואליציה ראשון לציון סבור כי על איתי מתיתיהו סגן ראש העיר מטעם סיעת "יש עתיד"  לחלוק את התפקיד והשכר עם אריה כהן מסיעת ש"ס, זאת בהסכם מסגרת רוטציה שנחתם בין שתי הסיעות בבחירות אשתקד.

הבחירות המקומיות שהיו אמורות להתקיים ב- 31.10.23 נדחו בעקבות השבת השחורה – מלחמת "חרבות ברזל". ישובים רבים בצפון ובדרום פונו למרכז הארץ ורשויות שלמות לא נמצאות במקומן בעקבות המלחמה, הכנסת כאמור דחתה את הבחירות לחודש ינואר ותיתכן דחייה נוספת של מספר חודשים עד שתסתיים המלחמה.

לפי הסכם הרוטציה הרב כהן כיהן כסגן ראש העיר בשכר בחצי הקדנציה הראשונה ולאחריו נכנס מתיתיהו לתפקיד. כעת עם דחיית הבחירות המקומיות ימשיך מתיתיהו לכהן בתפקיד ויקבל שכר. גורם בקואליציה :" לדעתי זה לא הוגן, כל אחד מהם היה צריך לכהן חצי קדנציה, וכעת יוצא שמתיתיהו יישאר בתפקידו עוד מספר חודשים בעוד שכהן לא ייהנה מהתפקיד והשכר. היה מצופה ממתתיהו שיחלוק את התפקיד עם כהן.

"גל גפן" פנה לאיתי מתיתיהו כדי להבין האם יחלוק את תפקידו בחודשיים הללו עד הבחירות "יש מינוי של המועצה שמינתה אותי לסגן רה"ע ממאי 2021 ועד סוף הקדנציה. אין קשר בין אריה כהן לסיעת יש עתיד. תודה ובהצלחה" ענה מתיתיהו.

טל נאור שיחליף את הרב כהן בבחירות הבאות מסר: בעקבות המלחמה כל נושא הבחירות המונציפליות נדחק הצידה, ברגע שתעשה ההחלפה ביני לבין הרב אריה כהן, אבקש את מה שמגיע לנו כחוק"

תגובתו של אריה כהן היתה כי הוא פרש מהחיים הפוליטיים והכריז על כך בעבר ולכן הנושא לא מעניין אותו "סיימתי בצורה מכובדת, ואין לי עניין להכנס לנושא".

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות