n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גם לכם יש ליד הבית רכב נטוש שגוזל חניה?

גם לכם יש ליד הבית רכב נטוש שגוזל חניה?

מצוקת החנייה בעיר לא פשוטה, בחברה לביטחון וסדר ציבורי פתחו השבוע במצבע ענקי לאיתור ופינוי כלי רכב נטושים וגרוטאות, עד כה אותרו 168 כלי רכב נטושים

WhatsApp Image 2023-05-21 at 14.23.01
צילום: החברה לביטחון

מבצע פינוי כלי רכב נטושים וגרוטאות.
בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון פתחו השבוע במבצע רחב היקף לאיתור, סימון ופינוי של כלי רכב נטושים וגרוטאות.
בפעילות עד עתה אותרו 168 כלי רכב נטושים. 29 כלי רכב נטושים אוחסנו במגרש העירייה ו 11 כלי רכב נטושים יפונו על גבי גרר כבר במהלך השבוע לאחר שהושלם ההליך המנהלי לגביהם.
העמדת כלי רכב נטוש וגרוטאות אסורה על פי חוק. מעבר לפגיעה התברואתית של העמדת גרוטאה או כלי רכב נטוש קיימת סכנה בטיחותית וחשש כי כלי הרכב הנטושים וגרוטאות יהפכו למלכודת מוות לילדים ולבני נוער, שיהפכו את כלי הרכב למתקן משחקים.
לקראת חופשת הקיץ מבקשים בעיריית ראשון לציון לפנות את מפגעי כלי הרכב הנטושים מרחובות והחניונים ברחבי העיר.
פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי החלו השבוע לסרוק רחובות וחניונים במטרה לאתר כלי רכב נטושים וגרוטאות. על פי החוק מרגע שכלי הרכב מוכרז כנטוש על הרשות לשלוח התרעה לבעל כלי הרכב. לאחר 14 ימים נשלח לו דוח על סך 475 שח. לאחר 31 ימים מבצעת העירייה גרירה של כלי הרכב. כאשר עלות הגרירה ואחסנה במגרש העירייה הינה על חשבון בעל כלי הרכב.
דורין געדי ממונה תחום רכב נטוש ומגרשים בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי מציינת: ״ כלי רכב נטוש מוגדר כרכב שלא עבר מבחן רישוי שנתי לפחות 31 ימים ממועד תום תקופת רישוי כלי הרכב״.
בחברה לביטחון מבקשים מהציבור לדווח למוקד 106 של העירייה על כלי רכב נטוש וגרוטאות כדי שניתן לפעול ולסלקם בהקדם מהמרחב הציבורי ולמנוע מפגע תברואתי ובטיחותי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רובי ומרק

לזכר סבא וסבתא מרק ורובי חולמים להמשיך את השושלת

תפריט נגישות