n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גאווה מקומית סמ"ר אופק זכריה רונן מחטיבת כפיר קיבל הצטיינות

גאווה מקומית סמ"ר אופק זכריה רונן מחטיבת כפיר קיבל הצטיינות

ראשון לציון: סמ"ר אופק זכריה רונן קיבל תעודת הצטיינות בטקס מצטייני יום העצמאות ה-74 בחטיבת כפיר

אופק זכריה רונן
אופק זכריה רונן. צילום: דוברות צה"ל

סמ"ר אופק  זכריה רונן,  קיבל תעודת הצטיינות בטקס מצטייני יום העצמאות ה-74 בחטיבת כפיר הלוחמת לרגל יום העצמאות.

בעוד שבעה חודשיים ישתחרר אופק משירותו בצה"ל , על המעמד המרגש סיפר אופק ל"גל גפן ראשון לציון" זה סיפוק וגאווה גדולה, תמיד רציתי להיות לוחם, זה היה החלום שלי, הייתי שחקן כדורגל עד גיל 18, אבל היה ברור לי שאת השירות הצבאי שלי אעשה בלוחמה, למרות שאני לא מגיע ממשפחה של לוחמים, לקראת הגיוס התחלתי לברר ולהתעניין, התאמנתי במספר מסגרות של קדם צבאי, בסופו של דבר נדחה לי הגיוס ועזרתי לפרנסת המשפחה, הגעתי לצה"ל שובצתי לחטיבת כפיר, משם לסיירת ומאז אני משרת שם ונהנה מכל רגע, זה פשוט משנה את החיים ואני לוקח איתי חברים לכל החיים.

כשאופק נשאל האם יש פחד במסגרת התפקיד הוא עונה כי עקב המצב הביטחוני יש חששות אבל לומדים להיות מקצועיים וממוקדים יותר.

אופק זכריה רונן
אופק זכריה רונן מימין
צילום: דובר צה"ל

 

 

מה היית ממליץ לבחור לפני הגיוס שרוצה להתגייס ולהיות לוחם?

שיעשה הכל בשביל להגיע, זה המון סיפוק ומקבלים חברים לכל החיים וחוויות שאי אפשר למנות אותם, אין לזה תחליף ואי אפשר לקבל את זה בשום מקום אחר.

לאופק  אח תאום ששירת בבסיס צניחה והטסה והשתחרר בחודש האחרון. לדברי אמו אילנית אופק בלט תמיד והיה דומיננטי מבחינה אינטלקטואלית וחברתית. כבר בגן אובחן כילד מחונן והופנה לאוניברסיטת תל אביב למכון של אריקה לנדאו לבית הספר למחוננים שם למד תקופה בחוגי העשרה בתחום המחוננים. הכדורגל הוא אהבת חייו מגיל צעיר שיחק בקבוצות שונות בניהם הפועל ראשון וסקציה נס ציונה. רגע לפני עלייתו לנוער החליט לפרוש מהכדורגל ולהשקיע את כל מאמציו בהכשרה ובהכנות לקראת גיוסו הצבאי ליחידה קרבית. אופק התאמן במסגרות קדם צבאיות.  נולד וגדל בעיר ראשון לציון למד בבית ספר יסודי אומנויות (לשעבר) ובחטיבה ובתיכון במקיף ט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות