n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חמותה של עדי פרץ שנורתה אתמול בבת ים, מספרת על הרגעים הקשים

חמותה של עדי פרץ שנורתה אתמול בבת ים, מספרת על הרגעים הקשים

לדברי קלרה ארוך, עדי היתה בדרכה לאסוף אותה כדי לשמור על ביתה: "עדי היתה בדרך אלי כדי שאשמור על הבת שלה, היא רצתה לקחת את הבן שלי למיון כי היו לו כאבי תופת בגב"

עדי פרץ. תמונה מעמוד הפייסבוק
עדי פרץ. תמונה מעמוד הפייסבוק

"הנכדה שלי בת ה-4 בוכה ואומרת "ירו לאמא בראש, היה הרבה דם",  זה אסון, היא לא מפסיקה לבכות מהבוקר", כך מספרת בכאב קלרה ארוך, חמותה של עדי פרץ בת ה-38 תושבת ראשון לציון, שנורתה אתמול בלילה ברחוב הנביאים בבת ים בתוך רכבה,  כשמאחוריה ישבה ביתה בת ה-4 שלמרבה המזל לא נפגעה.

מחקירת המשטרה הראשונית גוברת הערכה כי הפרץ נקלעה לקרב יריות בין עבריינים וספגה כדור תועה בגלל טעות בזיהוי.

לדברי קלרה ארוך המתגוררת בבת ים, עדי כלתה היתה בדרכה לאסוף אותה כדי לשמור על ביתה "הבן שלי לא מרגיש טוב כבר כמה ימים" מספרת קלרה

"עדי היתה בדרך אלי כדי שאשמור על הבת שלה, היא רצתה לקחת את הבן שלי למיון היו לו כאבי תופת בגב. רק לפני כמה חודשים הם התחתנו, היא אמרה לי אני אבוא לאסוף אותך תשמרי על הילדה ואני אסע לבית חולים והיא לא הגיעה, לא הבנתי למה היא מתמהמהת, אח"כ התקשרו אלי ואמרו לי לבוא לקחת את הנכדה מהמקום. הילדה היתה איתי קצת ואז לקחתי אותה לאמא של עדי.

הנכדה שלי בשוק, בטראומה, היא כל הזמן מספרת שירו לאמא בראש ושירד לה דם מהאף" ממשיכה קלרה לספר בכאב, "אתמול היא לא בכתה היא היתה בהלם כנראה, אבל מהבוקר היא לא מפסיקה לבכות ואומרת שרוצה לראות את אמא שלה, עכשיו צריכה להגיע אליה פסיכולוגית מהעירייה.

אמא של עדי מספרת שהמצב שלה מאוד קשה. זה מיקרה מאוד מאוד מזעזע וקשה אני מתפללת שהנכדה שלי לא תישאר לבד וגם לא הילד שלי שרק התחתן.

בני הזוג התחתנו רק לפני מספר חודשים והם מתגוררים בשכונת רקפות בראשון לציון.

"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות