X

רשת ביגה עם פורמט חדש וטעים בראשון לציון

רשת קפה ביגה משיקה פורמט חדש של סניפים שכונתיים ברחבי הארץ תחת השם: BIGA STREET שני הסניפים הראשונים יפתחו: בשכונת הנוריות בראשון לציון ובשכונת הנשיא ויצמן בטבריה בהשקעה של 3 מיליון ₪

רשת ביגה עם פורמט חדש וטעים בראשון לציון
צילום: אסף לוי

רשת בתי הקפה ביגה, ממשיכה להתרחב ומשיקה בימים אלה  קונספט חדש של סניפים שכונתיים תחת השם: BIGA STREET,  פורמט שכונתי, אינטימי ונגיש, של סניפים קטנים יותר הממוקמים בלב מגורים, שינגישו את חווית קפה ביגה "מתחת לבית". 

אסף לוימימין: ניר אדרי וגלעד אלמוג יאיר מלכה, צילום: אסף לוי

שני הסניפים הראשונים יפתחו במהלך השבועות הקרובים בהשקעה של כ 3 מיליון ₪, בשני מוקדים שונים בארץ: בשכונת הנוריות בראשון לציון ובשכונת הנשיא ויצמן בעיר טבריה. בהמשך צפויה הרשת להתרחב לשכונות נוספות ברחבי הארץ. 

הקונספט השכונתי יתמקד בסניפים קומפקטיים, הנעים עד 100 מ"ר לכל סניף, שיעוצבו באווירה אינטימית וביתית, עם מספר מצומצם של מקומות ישיבה, שירות אישי, שירותי  TAKE AWAY ותפריט מותאם המבוסס על מוצרי בייקרי איכותיים שנאפים במקום, בשילוב מעדנייה הכוללת מבחר של עוגות, עוגיות, לחמים, פסטות, ממרחים, מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ועוד. 

לדברי יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מבעלי רשת קפה ביגה: "המהלך נולד מתוך הבנה לשינויים בהרגלי הצריכה של הקהל, שמחפש חווית קפה איכותית, נגישה ונוחה, גם בשגרת היום-יום השכונתית שלו". לדבריו: "המטרה שלנו להנגיש את עולם הקפה והמאפים המיוחדים של ביגה, לא רק בקניונים ובמרכזים מסחריים, אלא גם בקצב החיים המקומי-קהילתי, ובכך להפוך לחלק מהשגרה של הצרכנים". 

 

לדבריהם: ה"שקת הקונספט השכונתי משתלב עם המגמה  שצומחת: חיזוק עסקים מקומיים, חווית צריכה מותאמת אישית ותחושת שייכות, מיוחד בעידון בו אנשים רבים עובדים מהבית ומבלים יותר זמן בסביבת המגורים שלהם. כמו כן עולה כי  קיים ביקוש לבתי קפה קטנים ונגישים המאפשרים להינות מקפה איכותי, ארוחה קלה או פגישת עבודה מתחת לבית". 

רשת קפה ביגה מקבוצת גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, היא אחת מרשתות הקפה המובילות בישראל עם 30 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מציעה תפריט עשיר ומגוון המבוסס על חומרי גלם איכותיים, מאפים הנאפים במקום מדי יום, מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות ומנות בריאות