n
דף הבית / מסעדות ובתי קפה / הבראנץ' של גולדמן

הבראנץ' של גולדמן

באחד הימים הסגריריים של השבוע האחרון הגענו למסעדת "חצר גולדמן" הממוקמת בטיילת של יפו, לטעום את הבראנץ' החדש שמציעים במסעדה

לברק שלם
לברק שלם
צילום: גולדמן צלמים

כששמעתי שמסעדת "חצר גולדמן" השיקה בראנץ' חדש, חיכיתי רק לרגע שאגיע לדגום אותו. את המסעדה הממוקמת באחד הלוקיישנים היפים בארץ- נמל יפו מול הטיילת עם קו ראשון לים, אני והקרניבור מכירים ואוהבים מאוד. אכלנו במקום לא פעם, אבל  ארוחת בראנץ' טרם.

לאחר שקבענו וביטלנו בגלל האומיקרון שתקף, הגענו למקום ביום שבת האחרון שהיה די סוער. רבים היו מעדיפים להגיע דווקא ביום יפה יותר, אבל אני אוהבת את השילוב של החורף הקר, הים הסוער וארוחה טובה. מסתבר שלא היינו היחידים, המקום היה מפוצץ בסועדים עליזים שמילאו את המקום.

ארוחת הבראנץ' שמציעים במסעדה היא היא זוגית וניתן לקבל אותה בשני סגנונות: אופציה ראשונה היא חמש מנות פתיחה המוגשות לזוג (בריפיל חוזר) וללא מנה עיקרית במחיר של 115 ₪ לאדם.

האופציה השנייה היא חמש מנות פתיחה שמוגשות למרכז השולחן גם הן (בריפיל חוזר) יחד עם מנה עיקרית לכל סועד בעלות של  150 ₪  לסועד.

אנחנו בחרנו באופציה השנייה, וכראוי לבראנץ' פתחנו עם שני קוקטיילים שהותאמו במיוחד לארוחה: העיר הלבנה- אוזו, רוזטה. ביטר למון, עשב ארומטי ונענע וקמפרי הדרים- קמפרי, אשכולית, ג'ינג'ר ביר, בזיליקום (36 ₪ לכל קוקטייל). אני אהבתי במיוחד את קמפרי ההדרים שהיה מאוד מרענן עם שילוב טעים של קמפרי פרי הדר ובזיליקום, הקוקטייל העיר הלבנה מתאים במיוחד לאוהבי האוזו והטעם האניסי.

במנות הפתיחה בחרנו את: סלט "חקלאים"-ירקות חתוכים גס, זעתר, ג'עלה, גבינת "המאירי" בסגנון פטה. בייבי חציל- טחינה. יוגורט עזים, קולי רימונים. חומוס ביירות- משוואיה חריפה, גרגרי חומוס, טחינה ירוקה. זוקיני צלוי- מלפפון. יוגורט-טחינה, נענע. ורבע כרובית צלויה- יוגורט עיזים, טחינה וגפרורי שקדים. המנות לא גדולות אבל כאמור הן ניתנות למילוי חוזר בלי הגבלה, כמו כן יחד איתם מגיעה סלסלת פחמימות גדולה הכוללת: פרוסות חלה טרייה, פרוסות של לחם כפרי וג'בטות. הכל טעים עד בלתי אפשרי להפסיק לנשנש (בעיקר מנת הכרובית המדהימה וסלט החקלאים העשיר),  אחרי כמות אכילה מכובדת וכמה מילויים חוזרים הצלחנו למצוא מקום גם לעיקריות. אני בחרתי בהמלצת המלצרית המקסימה שלנו צליל בריזוטו זעפרן: פירות ים, פילה דג, חמאת צ'ילי ופרמז'ן. והקרניבור בחר בברק שלם  ללא ההידרה, עם תערובת ירוקים ופטה (שעולה עוד 24 ₪ למי שמזמין את המנה הזו). שתי המנות היו מעולות! הריזוטו היה עשוי אל דנטה עם כמות מכובדת של פירות ים טעימים ונתח של פילה דג מדהים. המנה של הקרנבור הייתה כאמור מעולה אף היא עם דג ובתוכו תערובת טעימה ועשירה של ירקות ירוקים וגבינת פטה שנתנה תוספת מעניינת ואחרת לכל המנה.

לקינוח בחרנו בטרמיסו (32 ₪) שהיה עשיר ומושחת כראוי.

שורה תחתונה: אנחנו עוד נשוב בהרכב משפחתי מלא.

חצר גולדמן, נחום גולדמן 6, תל אביב יפו
03-6822111

שעות פעילות:
א’ – ה’ 23:00 – 12:00
ו – שבת 23:00 – 09:30
https://www.goldmanc.co.il/

 

הפתיחים של הבארנץ
הבראנץ' של "חצר גולדמן"
צילום: גולדמן צלמים

 

 

 

כתבה: דנה יופה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

KFC – צילום יחצ

KFC פותחת סניף חדש בראשון לציון

תפריט נגישות