n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אקדמאים והנדסאים "תופסים כיוון" עם פלטפורמת מרכז הצעירים העירוני

רחובות: אקדמאים והנדסאים "תופסים כיוון" עם פלטפורמת מרכז הצעירים העירוני

נפתחה ההרשמה למחזור ה-12 של התוכנית הייחודית שמובילה בוגרי תואר והנדסאים תושבי העיר להשתלב בהצלחה בעולם התעסוקה

PHOTO-2022-10-30-14-42-03
צילום: דוברות עיריית רחובות

ה"פלטפורמה"- מרכז הצעירים של רחובות, פותח את ההרשמה למחזור ה-12 של תכנית המצליחה "תופסים כיוון". התוכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון, שני ולהנדסאים המעוניינים לפתח מצוינות תעסוקתית ולהשתלב בתעסוקה ההולמת את כישוריהם.

כיום על כל משרה נחשקת מתמודדים מאות מחפשי עבודה. מיקוד תעסוקתי, ניסיון ורשת קשרים הם הכלים המאפשרים השתלבות מיטבית בעולם התעסוקה. תכנית "תופסים כיוון" למצוינות בקריירה עוזרת בחיזוק וטיפוח מצוינות מקצועית, הבאה לסייע לשילוב צעירים אקדמאים/ הנדסאים תושבי העיר רחובות בתעסוקה בעלת אופק קידום במגזרים העסקי, הציבורי, השלישי, היזמי והאקדמי.

לתכנית האקסקלוסיבית של הפלטפורמה יבחרו 18 צעירות וצעירים תושבי העיר שייקחו חלק בסדנאות ויזכו לחניכה אישית של מנטורים מתנדבים בוגרי יחידת שלדג, הנמצאים בעמדות מפתח בשוק העבודה ועוסקים בתפקידים בכירים.

במסגרת התוכנית, המשתתפים יקבלו כלים להשתלבות והצטיינות בעבודתם ויפתחו רשת קשרים שתסייע להם באיתור מקומות עבודה ההולמים את השכלתם וכישוריהם. זהו המחזור ה-12 של התוכנית ועד כה כ-85% מבוגרי התוכנית שיפרו את מקומות עבודתם והשתלבו בתעסוקה איכותית.

שימו לב, התוכנית מיועדת לצעירות וצעירי העיר רחובות עד גיל 35 בעלי תואר אקדמי/הנדסאים והיא צפויה להיפתח בסוף חודש נובמבר. להרשמה לחצו על הקישור > https://bit.ly/3wvBei8

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות