n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מרגש: חניכי מכינות וחיילים התאחדו במסע לזכרו של לוחם צה"ל, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל

מרגש: חניכי מכינות וחיילים התאחדו במסע לזכרו של לוחם צה"ל, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל

"מסע לאורו": משפחתו וחבריו ליחידה של לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל צעדו עם 1,500 בני נוער מכל קצוות הקשת הישראלית במסע לילי לזכרו מרחובות להר הרצל

WhatsApp Image 2023-10-01 at 10.14.57

"מסע לאורו", מסע אחדות ישראלי לאור הערכים שהנחיל לוחם דובדבן, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, התקיים השבוע. במסע השתתפו 1,500 לוחמי חטיבת הקומנדו של צה"ל, מכינות קד"צ, תלמידי תיכון מכיתות י' ומעלה, קבוצות ספורט, נוער חו"ל ואוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, קצינים בצה"ל בהם מח"ט הצנחנים ודמויות ציבוריות אחרות. המסע הודרך ע"י מדריכי ובנות השירות של קרן קימת לישראל, ונערך כולו ביערות בהשתתפות בני הנוער בסיכון שמובילה קק"ל. המסע כלל שבע תחנות – מרחובות עיר הולדתו של רונן ז"ל לירושלים, בחלוקה של 12 קבוצות, כנגד 12 שבטי ישראל.

לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל נהרג לפני חמש שנים בפעילות מבצעית ברמאללה. עמותת "לאורו" קמה כדי להפיץ ולהטמיע את ערכיו של רונן בנוער הישראלי. בכל שנה מתקיים מרוץ עממי ברחובות וביום האזכרה מתקיים מרוץ שליחים מעירו רחובות להר הרצל, המקום בו נטמן. השנה הוחלט לשנות את המרוץ לקונספט של מסע בסימן אחדות וערבות הדדית. 

ניסים מגנאג'י, מנהל מחלקת קהילה עולים וצרכים מיוחדים בקק"ל: "דווקא בתקופה זו של פילוג בעם, בני נוער, חניכי מכינות וחיילים מכל קצוות הקשת הישראלית התאחדו במסע לזכרו של לוחם צה"ל, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, שנפל ברמאללה לפני כחמש שנים. כולנו התרגשנו לצעוד יחד עם בני משפחתו, מפקדיו וחבריו ליחידה של רונן ז"ל שהשתתפו באירוע. נמשיך לקיים את המסע המעצים הזה בשבילי הארץ לזכרו של רונן ז"ל ולאור ערכי צה"ל והחברה הציונית".

מאיר כהן, מנהל המסע, עמותת לאורו: "הלכנו כ-1,500 איש ב-12 קבוצות כמניין שבטי ישראל, מרחובות העיר בה גדל אל קברו שבהר הרצל, וסיימנו בכותל במטרה לסיים במקום למענו הוא נפל. הערך המרכזי היה אחדות. היו שם חיילים ואזרחים, דתיים, חילוניים, מסורתיים ומעט חרדים, בני העיר ובני הכפר, ותיקים ועולים, כפרי נוער ומכינות קדם צבאיות. הכל מהכול. אנו מודים לקק"ל על הסיוע במסע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (1)

אירועי יום השואה 2024 בבת ים

תפריט נגישות