n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / התחדשות עירונית באושיות: מקדמים את התהליך בשיתוף מרכז הגישור העירוני

התחדשות עירונית באושיות: מקדמים את התהליך בשיתוף מרכז הגישור העירוני

מפגש עם נציגי תושבים התקיים בשכונת אושיות בהובלת המנהלת להתחדשות עירונית במנהל הנדסה ומרכז הגישור העירוני

כנס תושבים- התדושות עירונית באושיות

בכנס השתתפו בין היתר דלית הראל – מהנדסת העיר, שגיא תמרי – מנהל אגף תכנון ורישוי במינהל הנדסה, נדב שפירא – מנהל  מינהלת התחדשות עירונית, איילת עגיב ממרכז הגישור והדיאלוג העירוני וחבר מועצה. למפגש הוזמנו נציגויות של בתים משותפים בשכונה ובוגרי קורס גישור תושבי אושיות. מטרת הפגישה הייתה להציג לתושבים את שלבי ההתקדמות של תכנית ההתחדשות העירונית בשכונה ואת החומרים התכנוניים מתוך תוכנית המתאר, וכן כדי לעדכן מה הצפי לעתיד הקרוב והרחוק. 

המפגש נערך בהמשך לבקשת בוגרי קורס גישור בדגש על תחום התחדשות עירונית ותהליכים במתחמים הצפויים לעבור התחדשות עירונית באושיות . 

תהליכי התחדשות עירונית, הינם תהליכים ממושכים ומורכבים במסגרתם הדיירים נדרשים להגיע להסכמות משותפות שישפיעו על דירותיהם איכות חייהם בעתיד, לכן יש חשיבות רבה להכשיר תושבים בתחום דיאלוג קהילתי ובניית הסכמות. התושבים, ביניהם גם בוגרי הקורס לגישור, הגיעו למפגש אחרי שלמדו מגוון כלים מעולם הגישור, כלים שיסייעו להם לקדם את ההליכים  במתחמים שלהם ובשכונה באופן מיטבי. 

נדב שפירא, מנהל המינהלת להתחדשות עירונית במינהל הנדסה: "עיריית רחובות יחד עם הרשות להתחדשות עירונית מובילה את תהליך התכנון בשכונת אושיות וממשיכה ללוות התושבים לאורך כל הדרך. תוכנית המתאר לשכונת אושיות הינה תוכנית אסטרטגית וחשובה מאד. שמחנו לראות את הנציגים הנבחרים מהמתחמים השונים בשכונה מגיעים ומשתתפים בדיון. על מנת לנהל את התהליך החברתי והקהילתי בצורה מסודרת ונכונה אני ממליץ בהזדמנות זו למתחמים בשכונה שטרם החלו להתארגן, להתארגן ולבחור נציגות כדין וייצוג משפטי. " 

אביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור : " מרכז הגישור שמח להעניק שירות לתושבים גם בהליכי שיתוף ציבור בהתחדשות עירונית, סיוע בבניית הסכמות ומתן כלים לנציגויות ולתושבים וגם אם צריך  בסיוע לפתרון מחלוקות וסכסוכים. אנו מקווים שהכלים שהתושבים קיבלו יסייעו להם לקדם את התהליכים בצורה מיטבית. אני מודה למנהל הנדסה, לראש העיר ולנאווה רידי  וכן לכל השותפים על אירוע חשוב זה, תודות  למתנ"ס חוויות אושיות על האירוח ולאביגיל דורה ואיילת עגיב על ארגון המפגש. "

מרכז הגישור והדיאלוג הקהילתי ברחובות הינו אחד ממרכזי הגישור המובילים בארץ. תושבי רחובות מוזמנים לפנות למרכז הגישור כדי לקדם פתרון סכסוכים, ולשמוע אודות קורסים והכשרות. 

ליצירת קשר: טלפון 08-9352420 ,  דוא"ל [email protected]

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות