n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: הוכשלה הצעה לרכישת מיגוניות

רמת גן: הוכשלה הצעה לרכישת מיגוניות

חבר המועצה ליעד אילני, העלה לסדר הצעה לרכישת מיגוניות. בקואליציה מיהרו להכשיל את ההצעה

פרוייקט Art Shelters של JNF והאומן אליסף מיארה
פרוייקט Art Shelters של JNF והאומן אליסף מיארה

בימים האחרונים כולנו עדים לסיטואציה בה תושבים רבים מוצאים את עצמם חוששים לצאת מהבתים כדי לא להיקלע לסיטואציה בה ימצאו את עצמם חשופים לירי טילים. בישיבת המועצה שהתקיימה אתמול  (רביעי) הועלתה לסדר הצעתו של חבר המועצה ליעד אילני, לרכישת 250 מיגוניות שיוצבו בסמוך לבניינים ישנים נטולי מקלט או ממ"ד.

תושב המתגורר ברחוב הרוא״ה סיפר ל״גל גפן רמת גן״ כי ״אנחנו מצואים את עצמו כמה פעמים ביום בחדר המדרגות, רצים, מבוהלים ומפוחדים, זה צו השעה. המקלטים רחובים, החשש גדול ואנחנו ממש מפחדים לצאת מהבית במצב הנוכחי, אני לא מבין למה הצעה כזו חשובה במיוחד בימים אלה לא עברה״

ההצעה, שהייתה הראשונה לעלות מבין כמה הצעות, נפלה על ידי חברי הקואליציה בעיר, שלא ראו צורך ממשי כלל הנראה במיגוניות או בטובת התושבים. בקבוצות השונות ציין ליאני כי הוא ימשיך לפעול בנושא. בעיריית רמת גן טרם הגיבו על הדברים.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: ״עיריית רמת גן פועלת מאז יום שבת השחור בכל החזיתות כדי לתת מענה לכל צורכי הביטחון של העורף והמוכנות של העיר בחירום ואף הייתה העירייה הראשונה לזהות את גודל האירוע ולתת מענה לתושביה. בנוסף, במסגרת ישיבת המועצה שהתקיימה אתמול אושר תקציב לצרכי שעת החירום, בסך 7 מיליון שקלים (!!) במסגרתו ייבדקו כלל הצרכים הדרושים לחיזוק מוכנות העיר לעמידה בימי חירום מתמשכים, בין השאר גם קניית מיגוניות, ככל שיהיו זמינות ויאושרו על ידי הגורמים הרלוונטים בפיקוד העורף. חבר המועצה אילני לא תמך באישור תקציב חירום חשוב זה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות