n
דף הבית / רמת גן / ליעד אילני וחיה מנע: "ראש עיריית רמת גן נתפס, לא נעים לומר, פעם נוספת בשקר בוטה"

ליעד אילני וחיה מנע: "ראש עיריית רמת גן נתפס, לא נעים לומר, פעם נוספת בשקר בוטה"

העירייה הצהירה בבית המשפט כי החל מ-1 בפברואר כרמל שאמה הכהן לא מנהל את קבוצות הוואטסאפ העירוניות. בעתירה שהגישו חברי המועצה ליד אילני וחיה מנע נטען: "התברר כי מדובר בשקר. ראש העירייה ממשיך לנהל את הקבוצות ואף מדיח מהן משתמשים שלא מוצאים חן בעיניו". העירייה: ״ראש העיר הודיע לתושבים כי הוא ימשיך ויהיה זמין לכל תושב באופן אישי בנייד שלו, ואף בימים אלה בעת חופשה פרטית עם אשתו בחו"ל, הוא משיב ומטפל בפניות התושבים.

קרדיטים: ראובן קופיצ'ינסקי , אילן בשור
קרדיטים: ראובן קופיצ'ינסקי , אילן בשור

"לצערנו, עובדות נוספות שהתגלו בימים האחרונים, מלמדות כי ראש העירייה נתפס, לא נעים לומר, פעם נוספת בשקר בוטה (ההדגשה במקור, ד"ט), על אודות מעורבותו כמנהל בקבוצות הוואטסאפ העירוניות", כך טוענים ליעד אילני ועו"ד חיה מנע, חברי מועצת העיר רמת גן, בעתירה שהוגשה לוועדת הבחירות האזורית תל אביב.

בחודש שעבר הצהירה עיריית רמת גן במהלך דיון משפטי כי "החל מ-1 בפברואר 2023 ראש העירייה כרמל שאמה הכהן איננו מנהל את קבוצות הוואטס אפ העירוניות". הצהרה זו גובתה בתצהיר שהגיש שאמה הכהן.

אילני ומנע כתבו בעתירתם, שהוגשה על ידי עו"ד ד"ר מתן גוטמן, כי הם יצאו מנקודת הנחה כי "הצהרה זו הינה אמת! והנה בימים האחרונים התברר להם כי מדובר בשקר! ראש העירייה ממשיך לנהל את הקבוצות, לצד עובדי ציבור, ואף להדיח מהם משתמשים שאינם מוצאים חן בעיניו".

אילני ומנע מציגים לבית המשפט צילומי מסך כדי להוכיח את טענותיהם. "שקריו של ראש העירייה נחשפו נוכח פעולותיו בקבוצות כנגד חברת המועצה הגר יעקב שפרשה מהקואליציה העירונית לאחרונה". השניים טוענים כי יעקב פרסמה בוואטס אפ פעילויות שונות בחג הפורים לילדים קטנים ובתוך מספר דקות הוסרה מהקבוצה "על ידי מנהל הקבוצות בכבודות ובעצמו – מר כרמל שאמה הכהן!".

"נדהמו מכך שראש העירייה, בניגוד להצהרתו, עדיין ממשיך לנהל את הקבוצות העירוניות ואף מסיר מהן משתמשים משל היו אלה קבוצותיו הפרטיות".

השניים מבקשים הוצאת צו שיאסור על ראש העירייה להמשיך בהתנהלותו זו.

תגובת עיריית רמת גן:

ראש העיר יזם את המהפכה הדיגיטלית העירונית הכוללת הנגשת מידע וקשר ישיר עם התושבים. בזכות מהלכים אלה זוכים תושבי רמת גן למענה מיידי מראש העיר ומהצוות המקצועי של העירייה.
השבוע פורסם מדד ׳דיגילוקאלי׳ המדרג את רמת השירותים המקוונים בכלל הרשויות המקומיות, ומצא כי עיריית רמת גן עלתה בחמש השנים האחרונות מהמקום ה24 (בשנת 2018) למקום הראשון. עיריית רמת גן והעומד בראשה גאים במהפכת השירות וביכולת לתת מענה מהיר ומיידי לכל תושב.

יחד עם זאת, ישנם חברי מועצה שראו לצנינים את המהפכה הזו, והגישו עתירות במטרה לחסום כל קשר ישיר בין ראש העיר ובין תושבי העירייה, גם במחיר של פגיעה ברמת השירות שיקבלו התושבים.
נוכח האמור נכפתה על ראש העיר נעילת חלק מערוצי התקשורת, אולם ראש העיר הודיע לתושבים כי הוא ימשיך ויהיה זמין לכל תושב באופן אישי בנייד שלו, ואף בימים אלה בעת חופשה פרטית עם אשתו בחו"ל, הוא משיב ומטפל בפניות התושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

11 תגובות

  1. יעל אפלבוים כליף

    הפסיקו לחפש בציציות. רמת גן בזכות ראש העיר הזה מעולם לא היתה מה שהיא היום. אף אחד הוא לא טלית שכולה תכלת. אבל להבדיל מכל מה שהיה בעבר- ב 30 שנה שאני חיה בעיר הזאת אין מה להשוות עם הפיתוח וההתפתחות של העיר בזכות כרמל שאמה.
    כדאי לפעמים קצת לפרגן וזה רק יעזור להתפתחות העיר. כמו כן,יסייע לכל המתנגדים לקבל את הכבוד המגיע להם. תפרגנו, תעצימו ויום אחד כשראש העיר הזה יתקדם וילך לדרכו תהיו אתם בתמונה באופן מכובד מכובד יותר. זאת הדרך להצלחה .

  2. רמת גני מודאג

    אסור להשאיר את ראש העיר הזה עוד יום אחד בתפקיד, חייבים בכל תוקף להחליף אותו , משתמש בעיר רמת גן כחצר משחקים אישי שלו ולא בתור תפקיד חייו בו הוא ממלא את רצון התושבים!

  3. רמת גנית ותיקה יותר מראש העיר

    הקשר הישיר שלו אל מתחנפיו.
    מי שמגיב בשונה מדעתו של ראש העיר מוצא את עצמו מחוץ לקבוצות הווטסאפ ונחסם בדף פייסבוק שבמימון תושבי העיר

  4. מר אילני !
    משעמם לך ? מה עשית למען העיר ?
    מה עשית בחייך שאתה – ילד מגודל רוצה להיות ראש עיר?
    חוץ מלוביסט בכנסת לא עשית דבר, לא ניהלת גוף כלשהוא או חברה באופן מרשים, לא נראה שיש לך כישורים לנהל מכולת, אתה רוצה לנהל עיר ?
    איך ?
    אתה מבלבל ת' מוח כל כמה על שטויות.
    אולי כדאי שתתחיל לעשות משהו מועיל ולא לבחוש בקלחת לא לך ?????

  5. יש קבוצות שאנחנו שולחים הודעות על כל בעיה שצצה ומקבלים מענה מיידי ואף יכולים לפנות לראש העיר! אז כואב לכם! הלכתם לבית משפט שיכבו אותם! בכיינים תתביישו לכם! העיקר הפוליטיקה שלכם ושידפקו התושבים.

  6. אין על כרמל שאמה,חיה ואילני ליצנים שחושבים שיעזור להם כל ההשמצות . כרמל יבחר שוב לראשות העיר
    חבל על האנרגיות שאין לכם

  7. ראש העיר שלנו עושה מהלכים תמוהים בלשון המעטה, בהעדפת קבלנים ובמתן היתרי בנייה בעיר

  8. כרמל ראש עיר מצויין
    המתנגדים לו כדאי שיסתכלו טוב טוב במראה
    ואז יראו שהם פשוט כלום ושום דבר

  9. Kami Ben-shem feldschuh

    אני גר ברמת גן מתחילת שנות השבעים
    בנעוריי גם ביקרתי בעיר עוד בתקופת קריניצי
    מעולם לא היה מצבה טוב יותר כמו עכשיו ואין לי כל ספק שחלק משמעותי ממצב זה הוא ראש העיר כרמל שאמה
    אני מנצל פעם ראשונה זכות תגובה זו ומבקש
    תודה על מאמצייך
    קמי

  10. נולדתי ברמת גן של קריניצי.
    עברתי את כל ראשי העיר מאז.
    אני ממש לא מתעסק בפוליטיקה.
    אני רק יודע שפעמיים הייתי זקוק להתערבות של ראש העיר, והוא הגיע אישית אלינו ופתר את הבעייה.
    הנגישות המיידית אל ראש העיר שווה בעיניי הרבה יותר מכל הקיטורים של חברי האופוזיציה.
    פרט לכך, ככר הרמב"ם ומקומות אחרים בעיר שינו את פניהם ללא הכר.
    לא הצטרפתי לקבוצת הווטסאפ והיא לא מעניינת אותי.
    אבל התעסקות בה נראית לי מאד קטנונית ומיותרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

bcf95419-59f3-4aaf-98ff-c0188342cfd5

רמת גן: שורת ארועים לציון יום השואה

תפריט נגישות