n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הנה באה הרכבת: מסתמן פיתרון לנסיעות בשבת ברמת גן

הנה באה הרכבת: מסתמן פיתרון לנסיעות בשבת ברמת גן

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן פרסם הבוקר (ראשון) פוסט עם פתרון מקורי לסוגיית התחבורה בשבת של הרכבת הקלה

הרכבת הקלה בתחנת התצוגה בפתח תקווה. צילום: איתן אלחז ברק
הרכבת הקלה בתחנת התצוגה בפתח תקווה. צילום: איתן אלחז ברק

הרכבת הקלה יצאה לדרך ביום שישי האחרון, והובילה איתה אלפי תושבים שחגו על הקו שבין תל אביב רמת גן ופתח תקווה, אבל לרובם ככולם הייתה טרוניה אחת- מדוע היא לא מופעלת בשבת.

הבוקר, ראשון, פרסם ראש עיריית רמת גן- כרמל שאמה הכהן הודעה בה הוא צין כי הוא במגעים לפתור את הסוגיה, בדמות אוטובוס הסבבוס שיסע באותו נתיב של הרכבת הקלה, מבלי להיכנס לערים  בעלות הצביון הדתי.

״הקו האדום בסופ"ש לא יפעל בתחנות בני ברק, פ"ת ובת ים לאור צביון הערים״ ציין שאמה והוסיף ״הליברליות של ר"ג והחופש של תושביה לחיות ולבלות בדרכם בסופ"ש נמצאים בידיים טובות שיודעות גם להגן וגם לחשוב מחוץ לקופסא. כראש העיר אני מחוייב לכולם ולתת לכולם יותר מבלי לפגוע או להצר את צעדיו של האחר ובימים אלה אני מרכיב את רשימתי למועצת העיר 'ר"ג אחת' מתוך אותה ראיה.״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אבל התורה ציוותה על שמירת שבת. אסור ליסוע בשבת קודש. לא חסרים לנו אסונות… זו מדינה יהודית ורק היהודים קיבלו את התורה! לא משנה איפה אתה גר. אני גר בתל אביב לכן מותר לי ליסוע? לאן הגענו… ה' יציל אותנו ויסלח לנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-06 at 08.11.01_cc5e37c0

תושב בת ים שלא הוציא רישיון מעולם, נתפס נוהג במהירות מופרזת

תפריט נגישות