דף הבית / חדשות העיר / סגרו את הקיץ

סגרו את הקיץ

מי ליאור

תוכנית הקיץ "הנוער על המפה" הפכה לא מכבר לאחד מסמלי אירועי הקיץ הבולטים בראשל"צ, אותם פוקדים אלפי בני נוער מראשל"צ ומחוצה לה. השנה השתתפו בתוכנית למעלה מחמישה עשר אלף צעירים ובני נוער.
ביום ראשון האחרון, ערכו מינהל קהילה ואגף הנוער והצעירים אירוע הצדעה חגיגי למי שלקחו חלק בתוכנית וסייע להצלחתה. בין אלה עובדי הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, נציגי החברה לבטחון ולסדר ציבורי, צוותי סיירת הורים, נציגי תנועות הנוער, ונציגי אגף הקליטה, שהטו כתף משותפת וסייעו בהכוונה ובהשגחה בשעות האירועים, בפארקים, במרכזי הנוער ובמופעים שנערכו בחוף ימה של העיר.
ראש מינהל קהילה דפנה כרמי שקורי, ברכה את כל השותפים והדגישה כי בזכותם עברו האירועים ללא דופי וללא כל תקלות, וכי אלה תרמו תרומה להנאתם הצרופה של בני הנוער במוקדים השונים לאורך החופש הגדול.
המשנה לראש העירייה, מחזיק תיק הנוער והצעירים, יוזם התוכנית ברך את השעה ואמר: "אני שמח ונרגש כי התוכנית שהקמתי לפני שמונה שנים, קרמה באחת עור וגידים, ובתוך כך נותנת את המענה הראוי לבני הנוער ולצעירים בראשון".
עוד ציין אוזן כי התרחבות התוכנית ותכניה הפכו אותה למודל ארצי. אוזן ברך את כל מי שלקח חלק בתוכנית השנה, לרבות ראש מינהל קהילה דפנה כרמי, צוות אגף הנוער והצעירים בראשם הנית עזוז על שיתוף הפעולה הפורה עם הגופים האמורים. הוא חתם את דבריו בברכת שנה טובה לתושבים ולכלל העם בישראל.

צילום: ארז-וורשה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות