n
דף הבית / חוקר פרטי / סיפורו של חוקר: התכוונות מוטעית

סיפורו של חוקר: התכוונות מוטעית

התקופה האחרונה הייתה התרגשות גדולה. נותרו עשרה ימים לחופה. כל חייו הבוגרים חשש מהשידוך. הוא ידע כיצד משפחתו הדתית מתייחסת למוסד הנישואין וקיווה שאכן הבחורה שיתאימו לו, תהיה בחירה נכונה. הוא למד להכיר את רחל, ואז ידע שהם נכונו להזדקן יחד. היתה להם שפה משותפת ונהגו לצחוק המון. הוא כיבד את החופש שהיא הייתה זקוקה לו והיא ידעה לפרגן לו על רצונו להשקיע זמן בלימוד ישיבה ועבודה.

beach-gacf25a0d3_1920
Image by Pexels from Pixabay

הטלפון רטט בכיסו. על הצג הופיע מספר שלא הכיר. "צהריים טובים" ענה לשיחה. מהקו השני השתררה שתיקה קצרה. "מרדכי ?" שאל הקול "אנחנו לא מכירים. עד כמה עיוור אתה יכול להיות ?".

הוא לא הבין את כוונתו. "אתה מתחתן בקרוב, ולא מסוגל לראות מה קורה מעבר לאף שלך ? אתה הולך לעשות את טעות חייך". מרדכי נשאר קפוא. הוא לא העז לדבר. רגליו התחילו לרעוד. לאחר רגע ארוך החל לשאול שאלות. הקול הזדהה כאלעד וסיפר לו על אשתו המיועדת. מרדכי נתן לרחל אמון מלא. אלעד, הקול, הרחיב בפרטים.

הוא סיפר לו דברים שהוא לא אמור היה לדעת. "מה אתה רוצה ?" שאל מרדכי בקול חנוק. "אני חושב שאתה יודע" השיב אלעד "אני רוצה אותה לעצמי".

הוא הרים טלפון לרחל אך ניתק את השיחה. "אני אהיה שקול" הרהר לעצמו. הוא התיישב על שפת המדרכה ומחשבותיו נדדו. הוא לא ידע מה לחשוב. פשוט לא הגיוני. אם נכונים דבריו של אלעד, מדוע רחל בכלל מתחתנת איתו ?! זה לא שבאמת מכריחים אותה לעשות את זה, שידוך או לא. "לא הגיוני" שכנע את עצמו.

הוא התייעץ עם אביו, אך זה הסתכל על זה בעיניים אחרות. "הוא משקר לך" הסביר "אל תעשה מעשה פזיז". בכל מקרה, גם אם יתברר אחרת, האב הביע מורת רוח לרעיון של ביטול חתונה. מרדכי הבין שאביו לא מוכן להתמודד עם שאלות ואי נעימויות. "מקסימום תתחתן, ואח"כ נראה מה לעשות עם זה". מרדכי הבין את המסר. מאד אכזב אותו לגלות את הצד הזה באביו, אולם מאז ומתמיד ידע לכבד אותו. הוא התחרט שפנה אליו.

כשנפגש עם רחל פשוט שאל אותה. "מי זה אלעד ?" היא נשארה נבוכה. "למה אתה שואל ?" שאלה חזרה והוא נפל למלכודת שלה וסיפר לה. היא נתנה את גרסתה. אלעד בחור חילוני שהכירה בעבודתה לפני השידוך וזה התאהב בה. היתה תקופה שהיא שקלה קשר רומנטי איתו אבל נמנעה כי הבינה שזה לא יהיה רציני בגלל הדת. זה רק מתכון לצרות.

אלעד לא קיבל את בחירתה והמשיך לחזר אחריה במרץ על אף סירובה. "אני אהיה כנה איתך" אמרה "אני תוהה מדי פעם מה יכול היה להיות ביני לבינו". מדרכי התרשם מכנותה. הוא החליט להאמין לדבריה, ביחוד שמשפטיה לאחר מכן היו גילויי האהבה הנוכחיים שלה כלפיו.

בכל זאת זה רדף אותו. הציק לו שהיא לא סיפרה לו את זה קודם. כשנפגשתי איתו, הבהרתי לו כי חוסר ידיעת האמת הוא זה שיטריף אותו. "יש לך כרגע הזדמנות שלאף אחד אחר אין" הערתי. מרדכי יכול לגלות את האמת עוד בטרם מיסד את הקשר. הוא הבין את המשמעות של זה. תסכל אותו שאפילו אם זה נכון, זה לא בהכרח ימנע את החתונה בגלל אביו. מנגד, הוא לא היה מוכן לא לעשות דבר. שני רבנים שפנה אליה נתנו לו עיצה הפוכה זה מרעהו. זה בלבל אותו יותר.

3 ימים לפני החופה הוא החליט ללכת על זה. החלטתי שההזדמנות הטובה ביותר לתפוס אותם היא במשמרות הערב של רחל. התמקמתי עם שי החוקר. רחל סיימה את המשמרת, נפגשה עם חברה, ועזבנו אותה לאחר שהגיעה להוריה.

למחרת אף שהמשמרת שלה לא הסתיימה, היא יצאה מהמבנה בשעת ערב. ברחוב הסמוך נפגשה עם אלעד. לא היה ביניהם כל מגע. הם צעדו ושוחחו. תנועות ידיו העידו שהוא מטיף לה ואילו היא נשארה כנועה לדבריו. לאחר 15 דקות צעידה במעגלים, נבלעו בין שני בנייני משרדים. בפינה חשוכה המשיכו לשוחח. שי גלגל את הרכב קדימה במצב דומם ללא אורות עד למול הסמטה. אני חיפשתי זוית מבנין אחר. מהמושב האחורי הוא הרים את ציוד הלילה מבעד לוילון. לאחר עשר דקות של שיחה, רחל התקרבה אליו וחיבקה אותו. הוא נשק לה על מצחה, ירד לצווארה עד ששפתותיהם נפגשו. לפתע היא כרעה על ברכיה, פתחה את מכנסיו והושיטה את ידה פנימה. היא נעמדה על מנת להפשיל את תחתוניה והרימה את חצאיתה לגובה המותניים. הופהיא קפצה עליו בזמן שהוא נשען על קיר הבנין והחלו לענטז את גופם. האקט נמשך דקותיים בלבד. לאחר כרגע יצאו לרחוב כאילו לא קרה שם דבר. רחל חזרה למשרד ואלעד לרכבו.

מרדכי היה שבור מהתמונות הכ"כ קשות של השעה החולפת וחיכה לה מתחת למשרדה. הוא היה קצר ותכליתי: אין בכוונתו להופיע שם למחרת. "אני משאיר לך שתסדרי את הבלגן שעשית בכוחות עצמך מבלי לערב אותי" הבהיר לה "אם אני אצטרך לעשות זאת, אני אראה לכולם את הקלטת, וברור לך מה יהיה עתידך בקהילה שלנו".

"זאת אמורה היתה להיות הפעם האחרונה שלנו" רחל נשברה. היא אוהבת את אלעד, אולם ידעה שזה קשר שלא יכול להתקיים. "אני אוהבת גם אותך" אמרה אבל מרדכי לא השתכנע "אתה בחור מקסים, משפחה טובה, מכובדת". מרדכי הבין כעת את מה שדיברנו עליו קודם. התכוונותה של רחל לחתונה היתה ממקום מוטעה. היא שאפה למשפחה טובה, מעמד דתי כלכלי מכובד. לא היתה לה התכוונות אמיתית לזוגיות איתו, אך רצתה את השאר. זה הויתור שהיתה מוכנה לעשות בחייה בזמן שליבה נתון לאדם אחר, חילוני.

רחל תירצה את ביטול החתונה בפגם גנטי שהתגלה בה. זה הוריד ממרדכי את נטל אביו. הוא כיבד אותה בכך שאף אדם אחר בעולם לא ראה, את מה שהוא בעצמו לא הספיק לדעת בה.

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של משרד "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הדמויות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות