n
דף הבית / חוקר פרטי / סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

גלעד כבר הבין שקצרה הדרך לסיום מערכת הזוגיות שלו. שינוי ההתנהגות שלה בחודשים האחרונים, "והמנגינות" שהחלה לנגן כמנטרה הם אלו שהביאו אותו למסקנה הזאת. לא פעם הוא הציע לה ללכת לטיפול זוגי, כדי לעבור את המשבר הזה יחד, ולהמשיך קדימה אל עתיד טוב יותר, אך רונית סירבה. היא לא האמינה בדברים כאלה. "הזמן מרפא הכל" נהגה לאמר לו "בסוף יהיה בסדר". "זה מה שמלחיץ אותי יותר מהכל" חשב לעצמו "שיהיה בסדר". גלעד לא יכול שלא לקשר את זה לעולם העסקים, שהוא כה בקיא בו. כל פעם שמישהו אמר לו את זה, התברר שבסוף שזה לא בסדר. זה דומה לכך שמישהו אומר 'אני אגיד לך את האמת' או 'סמוך עלי'.

beach-gacf25a0d3_1920
Image by Pexels from Pixabay

שמונה עשרה שנים הם יחד. לפני עשר שנים שיחק לו קלף והוא קיבל הצעת עבודה באוהיו. המעבר השתלם ומעבר לכך שהם חיו ברמת חיים גבוהה, משכורתו החדשה, והאופציות שהוא קיבל בחברה, העניקו לו סכום מרשים לאחר תקופה של 7 שנים. ואז הוא החליט לחזור ארצה. הוא רצה שוב להיות קרוב למשפחה שלו, ושילדיו יוכלו להתגייס לצבא. הוא תמיד ראה את הנסיעה למשהו מוגבל טווח ולא התכוון להשתקע שם לכל החיים.

כשחזר, הוא מצא לו בנקל עבודה חדשה ורונית העדיפה תקופה מסויימת לא לעבוד. התקופה הזאת לא הסתיימה עד היום. לפני כשנה חל בה שינוי. זה התחיל מקיטורים על כך שבחו"ל היה להם חיים טובים יותר והמשיך בשלב מאוחר יותר לכל מיני אמירות כלליות כמו 'אנחנו לא משדרים יותר על אותו גל' או 'אנחנו כמו שני מקבילים'. פעמים רבות הוא ניסה לדבר איתה, כדי לגשר על הפערים, לכאורה, והוא לא באמת הצליח לגלות מה היא רוצה בדיוק. הוא באמת התחיל לקלוט שהוא לא מבין אותה יותר. הוא בעצמו התחיל להאמין שהם כבר לא משדרים על אותו גל.

אביו של גלעד תמיד היה איש סודו. הוא עזר וייעץ לו כל חייו. "זה לא זה" אמר לו האב "זה חייב להיות משהו אחר". באותו יום השיג לו את הטלפון שלי כדי שנוכל להיפגש. ישבתי איתו שעה ארוכה והסברתי לו כיצד מתנהלים חייו של אדם שהחליט לבגוד בבן זוג שלו. "אחד הסימנים המדאיגים ביותר שמשהו כזה עשוי באמת לקרות, הוא למצוא את הנבגד מבולבל בקשר לזה" הרציתי לו. גלעד עשה לי פנים של אחד שלא מבין "מבולבל ?! אני ?". הכוונה במצב של בלבול הוא שכל רגע אתה חושב משהו אחר. פעם אתה עשוי להאמין שבוגדים בך, ופעם אחרת אתה מסביר לעצמך איך זה לא יכול להיות. אתה מנסה להכניס רציונליזציה לכל דבר שאתה מזהה סביבך. זה לא אומר שאדם מבולבל בתחומים אחרים שלו בחיים אלא רק בנושא ובענין הזה. המשכתי את דבריי וניצוץ היה בעיניו של גלעד. "זה לא להאמין" אמר "זה כאילו שהיית זבוב בבית שלנו". כשאתה מתעסק בזה שנים ורואה אלפי זוגות חווים את אותה דרך, אתה מסוגל "לצפות" את העתיד של הזוג הזה.

העובדה שרונית לא עובדת לא נתנה לנו זמן נקודתי להתמקד בו ולכן פשוט ישבנו לה על הזנב בבוקר למחרת. בצהרים של אותו יום היא נסעה לנמל ת"א ונפגשה עם גבר אחר לארוחת צהרים. הליטופים בגב, המשחק שלו בשיערה והנשיקה כשנפרדו לא נתנו מקום לספקות בקשר אליהם. גלעד הביע בפניי את הערצו לאביו שידע לזהות את זה, אבל הוא לא רצה לפרק את המשפחה שלו וקיבל את המלצתי לנסות לפתור את זה. אביו של גלעד הציע להמשיך עם הפעילות כדי לאסוף ראיות חזקות יותר, כפוליסת ביטוח למקרה של פרידה. גלעד הסכים לשמור על איפוק.

למחרת רונית יצאה בשעות הבוקר לסידורים הרגילים שלה. בזמן שישבה עם חברה בבית קפה היא צלצלה לגלעד. "החלטתי לנסוע מחר לסוף שבוע ארוך במילאנו עם חברה" כך גלעד דיווח לי בדיעבד "אני חושב שהזמן הזה יתן לי לעשות קצת סדר בראש. יהיה בסדר". לגלעד התחשק לנגוח בה דרך הטלפון. הרי הוא יודע כבר את האמת. הוא כבר דמיין אותה טסה עם הגבר שלה. הוא ידע שזאת ההזדמנות שלנו להביא ראיות מוצקות.

גיבשנו תכנית פעולה חדשה. זאת לא העונה החמה אז קיוינו להשיג כרטיסים בזמן אמת. רונית אכן נפגשה עם הבחור לצהרים והוא ליווה אותה חזרה לביתה כדי שתאסוף את המזוודה שלה ומשם נסע איתה לשדה. כשהגיעו היא הורידה את המזוודה, נשקה לו ממושכות, ואילו זה נסע לדרכו. "לבד ?" שאלנו את עצמנו. בראש עלתה המחשבה אולי הוא בכוונה יטוס מאוחר יותר בטיסה נפרדת. נכנסנו אחריה אולם במקום לפנות לדוכן הכירטוס של חברת התעופה בה היא אמורה היתה לטוס, היא בחרה בחברת תעופה אחרת. היא הגיעה אל הדוכן שמעליו התנוסס שלט "טיסה מספר 001 ארה"ב".

דיווחנו במקום לגלעד. הוא הבין ישר מה היא מעוללת. "אני אטפל בזה מכאן" הודיע. כעבור יומיים הוא עדכן אותי מה הוא עשה. מסתבר שבתקופה שהם חיו באוהיו הם חסכו סכום גדול של כסף. הם לא העבירו אותו ארצה כי אחוזי הריבית שם גבוהים יותר כשאתה סוגר את הכסף לתקופה ארוכה. בסוף שבוע הקרוב הכסף עתיד להשתחרר מהקופה ובאופן אוטומטי יוארך לתקופה נוספת, אלא אם כן אחד מהם ישנה את זה. הדבר היחידי שעבר לו בראש ברגע שהוא גילה את יעד הנסיעה של אשתו, זה שהיא מתכוונת להבריח את הכסף. הוא יצר קשר עם הבנק, העביר חלק מהכסף לחשבון אחר שלו, ואת שאר הסכום הגביל לתנועות עם שתי חתימות בלבד, כך שחתימתה לבד לא תספיק על מנת למשוך כספים. איך יום אחד של פעילות יכולים להציל 2 מליון שקלים ?!

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של משרד "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הדמויות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות