X

כאלה מצעים עוד לא ראיתם- מושלם!

ינאי פרישר גוטמן משיק את החנות הראשונה שלו לקולקציית מצעי הפרמיום של המעצב ינאי פרישר גוטמן מגיע לפופ אפ בקניון עזריאלי אילון.

כאלה מצעים עוד לא ראיתם- מושלם!
צילום: מאיה אמדו

הפופ-אפ הוקם במסגרת Azrieli Academy של קבוצת עזריאלי, אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין.

מעצב הפנים זוכה הפרסים ינאי פרישר גוטמן פתח אמש פופ אפ ראשון והשיק קולקציית מצעים פרמיום שלא ניתן היה למצוא בארץ מבחינת איכות ונראות - "Collection Home Guttman Fryszer Yanai", הקולקציה הופכת כל חדר שינה לרומנטי, מפואר , מפנק, ומשרה עליו אווירה של מלון בוטיק אירופאי גבוה ושיקי. הקמת הפופ אפ נערך במסגרת "עזריאלי אקדמי" של קבוצת עזריאלי.
חנות הפופ אפ של ינאי בקניון עזריאלי אילון, נפתחה לתקופה של שבוע בין התאריכים 15-23.9, כאשר החנות פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של קניון עזריאלי אילון ומציעה מספר דגמים שונים - כאשר בכל דגם, באופן ייחודי, יש ארבע ציפיות לכריות - כחלק מאג'נדה של המעצב, לפיה כל מיטה צריכה להתהדר בארבע כריות ולא רק בשתיים , למראה מפואר ויוקרתי יותר.

דודי ששוןהמצעים של ינאי פרישר גוטמןצילום: דודי ששון

"כמעצב פנים ידוע עם שנות ניסיון רבות בתחום, יצא לי כבר אין ספור פעמים לעצב את החלל הכי אינטימי בבית- הלא הוא חדר השינה. מנקודת מבטי, אוירה רומנטית בחדר השינה היא חלק חשוב בזוגיות מוצלחת. לא סתם במלונות פאר יש אווירה רומנטית ורכה עם תחושה של נופש. אני מאמין שהאווירה הזו חשובה בכל ימות השנה, ולא רק כאשר אנו נופשים. אחד הדברים החשובים לי ביותר ביצירת אווירה בחדרי שינה, זה לתת דגש עיצובי ורוך בעזרת הטקסטיל בחדר , לאחר שנים של חיפושים אחרי המצעים האולטימטיביים שישלימו את התמונה הזו עבורי ועבור הלקוחות שלי, החלטתי לייצר בעצמי את המצעים המושלמים שתמיד חלמתי עליהם , כיום בפרויקטים שלי ובחדר השינה הפרטי שלי, אני משתמש בליין המצעים היוקרתי שלי - "Guttman Fryszer Yanai By Collection Home", קולקציית המצעים שלי מתאימה לי כמו כפפה ליד ומשלימה לי את הלוק של חדרי השינה עליו חלמתי במשך שנים, ומקפיצה אותו לרמה אחרת."


 

art