X

מרגש: אגף בינוי והנדסה במכון ויצמן למדע נרתם לביצוע שיפוץ נרחב במועדונית 'אתגרים' למען ילדי רחובות

זו השנה השנייה ברציפות, שאגף בינוי והנדסה במכון ויצמן למדע מבצע במועדונית 'אתגרים' עבודות שיפוץ ותחזוקה, לצד תרומה משמעותית לרווחת החניכים, במסגרת ההכנות לקראת שנת הלימודים

מרגש: אגף בינוי והנדסה במכון ויצמן למדע נרתם לביצוע שיפוץ נרחב במועדונית 'אתגרים' למען ילדי רחובות
צילום: דוברות

אגף בינוי והנדסה במכון ויצמן למדע, והאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות ממשיכים בשיתוף פעולה פורה ובקידום יוזמות למען הקהילה והתושבים. זו השנה השנייה שבה אגף בינוי והנדסה  מאמץ את מועדונית 'אתגרים', ומבצע בה עבודות שיפוץ ושדרוג ותחזוקה נרחבות לקראת פתיחת שנת הלימודים. 

במסגרת ההתנדבות בשנה שעברה, אנשי המכון ביצעו במועדונית מהפך של ממש שכלל את סיוד הקירות, תיקון והחלפת מזגנים, תיקון פאנלים, החלפת דלתות, התקנת רצפת פרקט ועבודות נוספות. בעקבות הצלחת הפרויקט והקשר הטוב שנוצר, נרתם האגף לפרויקט גם השנה. העבודות השנה כללו תחזוקה בכל מתקני המועדונית, צביעה, סיוד ותרומה חשובה של עמדות עבודה ומחשב לתלמידים שישמשו אותם להכנת שיעורי בית ולביצוע פעילויות שונות במסגרת המועדונית.

צוות המועדונית ציין כי "המקום עבר שיפוץ מקיף ונראה מואר, נקי ומזמין. שמחנו לקבל כך את פני הילדים בתחילת השנה". ילדי המועדונית התגאו אף הם ואמרו כי "כיף לפתוח כך את השנה, יש כאן תחושה נעימה של בית".

מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בת חן קרני, שיבחה את הפעילות ומסרה כי: "שיתופי הפעולה עם עובדי מכון ויצמן למדע ראויים לכל הערכה. עובדי המכון אימצו אל ליבם את מועדונית 'אתגרים' וסייעו לנו להפוך אותה לבית חמים ונעים המעניק תחושת הכלה ואהבה לילדים המשולבים בה. אנו מודים מקרב הלב לראש אגף בינוי והנדסה המכון ויצמן, דני סלונים, ולצוות שנרתם על תרומתם המבורכת ועל התגייסותם למען הקהילה בעיר רחובות".

ראש אגף בינוי והנדסה במכון ויצמן למדע, דני סלונים: "אגף בינוי והנדסה אימץ את המועדונית ותומך בה לאורך כל השנה. אנו שמחים שיש בידינו את היכולת לתרום לרווחת החניכות והחניכים במועדונית. נמשיך ללוות ולתרום מזמננו ומרצנו למועדונית כחלק מפעילות אגף בינוי והנדסה למען הקהילה".

art