X

ביוזמת חבר המועצה אמיתי כהן: מועדון חדש ברחובות "גימלאי הזהב"

עיריית רחובות גאה להציג מועדון גימלאים חדש, שייפתח ביום ראשון הקרוב, 22.9, בבית שפירא, רחוב הרצל 148 ויפעל בכל יום ראשון, החל מ-9:30. המועדון, הנושא את השם המכובד "גימלאי הזהב", נועד לספק מסגרת חברתית ופעילויות מגוונות לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיר.

ביוזמת חבר המועצה אמיתי כהן: מועדון חדש ברחובות "גימלאי הזהב"
צילום: דוברות

היוזמה לפתיחת המועדון הגיעה ממ"מ ראש העיר ומחזיק תיק אזרחים ותיקים, שוקי קרומר, וחבר מועצת העיר, אמיתי כהן. השניים זיהו צורך גובר בפעילויות פנאי ותרבות עבור אוכלוסיית הגימלאים ברחובות, המונה כ-27,000 תושבות ותושבים.

המועדון החדש יציע מגוון רחב של פעילויות, כולל הרצאות, מופעים, סדנאות ומפגשים חברתיים. הפעילויות מיועדות לנשים וגברים כאחד, ומטרתן לא רק לספק בידור ועניין, אלא גם לקרב בין תושבים חילונים ודתיים בעיר.

"אחד התפקידים החשובים שביקשתי לקבל במסגרת תפקידי כמ"מ ראש העיר הוא להיות ממונה על תיק אזרחים ותיקים," מסביר שוקי קרומר. "בימים אלו אנחנו מתחילים לבנות תוכנית אב לאזרחים ותיקים בהובלת חברה מקצועית ובשיתוף כל הגורמים המוסדיים והמתנדבים של העיר רחובות. הפעילויות במועדון החדש מיועדות גם לקירוב לבבות בין תושבות ותושבים חילונים לתושבות ותושבים דתיים בעיר. זהו המשך ישיר לפעילות שהתחלתי בזמנו עם חבר מועצת העיר שהיה יו"ר תנועת המפד"ל, מנחם קליין זכרו לברכה. אנחנו ממשיכים את מורשתו בחיזוק האחדות והקהילתיות בעיר."

אמיתי כהן, חבר מועצת העיר, מדגיש את חשיבות המיזם: "פתיחת המועדון היא צעד משמעותי בטיפוח איכות החיים של האוכלוסייה המבוגרת בעירנו. המקום יספק לא רק פעילויות פנאי, אלא גם תחושת שייכות וקהילתיות שהיא כה חיונית בגיל השלישי. אנו רואים בכך השקעה חשובה בעתיד העיר ובאזרחים הוותיקים שלה."

קרומר מוסיף ומזמין את כל תושבי העיר, המבוגרים והמבוגרות: "אני קורא לכולכם להגיע ולהשתתף בפעילויות הרבות שיתקיימו במועדון. זוהי הזדמנות נהדרת ליצור קשרים חדשים, להעשיר את הידע ולהישאר פעילים ומעורבים בקהילה."

פתיחת מועדון "גימלאי הזהב" מסמנת צעד נוסף במאמצי העירייה לשפר את איכות החיים של האוכלוסייה המבוגרת ברחובות. עם הגידול המתמיד באוכלוסיית הגיל השלישי, יוזמות כאלה הופכות לחיוניות יותר מתמיד, מספקות לא רק בידור ופעילות, אלא גם תחושת שייכות ומשמעות.

art