X

התחדשות עירונית מואצת בחולון

פרויקט נוסף של פינוי-בינוי יוצא לדרך עם 110 דירות חדשות במרכז העיר

התחדשות עירונית מואצת בחולון
צילום: הדמיה: חברת קרסו נדל"ן

עיריית חולון ממשיכה להוביל את ההתחדשות העירונית בעיר, ב-19 בספטמבר יתקיים אירוע חגיגי בו ייהרסו שני בניינים ישנים ברחוב ויצמן 55-57, ובמקומם ייבנו שני בניינים חדשים בני 9 קומות. הפרויקט, בהובלת חברת קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו, הוא חלק מרכזי בתוכנית העירונית לצמיחה והתחדשות בלב העיר. במסגרת הפרויקט, שיחליף את הבניינים הישנים שכללו 24 דירות בלבד, יבנו 110 דירות חדשות, כאשר 25 מתוכן כבר נמכרו במכירה מוקדמת.

ראש עיריית חולון, שי קינן, התייחס לפרויקט ואמר: "לאחר שנים של קיפאון בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו מקדמים כיום פרויקטים במהירות ובנחישות כדי לספק לתושבי חולון פתרונות מגורים איכותיים ומודרניים. פרויקטים כאלו משנים את פניה של העיר, משדרגים את איכות החיים של התושבים ותורמים לצמיחתה המהירה. חולון בעיצומה של מתיחת פנים נרחבת, ואני קורא ליזמים נוספים להצטרף למהפכה הזו. המינהלת להתחדשות עירונית מספקת כלים, ליווי מקצועי וידע שיעזרו לקדם את הפרויקטים בצורה המיטבית."

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית עבודה הוותיקה, הנמצאת בתהליך מתמשך של פיתוח והתחדשות. הוא כולל תמהיל דירות מגוון, מועדון דיירים, חניות ואדריכלות נוף מתקדמת. השכונה שופעת שבילי הליכה, שטחים ירוקים, גנים ציבוריים ומוסדות תרבות חשובים כגון מוזיאון הקומיקס ומכון HIT.
 

art