X

המדף של בתי: מתנות לחגים עם המלצות

בעוד פחות משבועיים נחגוג את ראש השנה, מה ניקנה לחג? מביוטי, לשוקולד, מצעים, יינות ועוד מלא הפתעות גם לילדים עכשיו במדור

המדף של בתי: מתנות לחגים עם המלצות
צילום: אבי קקון

פריחה רעננה לשנה החדשה

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, 
משיקה לקראת חגי תשרי קולקציית מוצרי גוף ואווירה במהדורה מוגבלת, בעיצוב השואב השראה מהפריחה הקורנת של פרח האירוס ובניחוח חדש ומרענן -  White Iris  - ניחוח פרחוני ורענן המסמל ניקיון, והתחדשות

במסגרת הקולקציה Laline  משיקה מוצר חדש – קרם גוף עשיר בפורמולה חדשה, המועשר ברכיב איריס אקסטראקט, הנותן לחות מוגברת וגמישות לעור.


עוד משיקה הרשת קולקציית מוצרי אוירה ואקססוריז המתאימים לשילוב בשולחן החג ביניהם: פמוטים, נרות, מפיצי ריח ועוד.

בין הפריטים בסדרה: פילינג גוף, קרם ידיים, קרם גוף, מי גוף, קצף אמבט וגוף,  קופסאות מתנה מעוצבות ומגוון רחב של מוצרי אווירה וקולקציה רחבה של מוצרים נלווים כגון תיקי רחצה ועוד.

 my socialללין עם קולקציה חדשה ומוגבלת לראש השנהצילום: my social

 

מקס ברנר מזמין אתכם לחגוג את חגי תשרי עם קולקציית 
מארזי מתנה במהדורה מוגבלת 

השנה מקס ברנר משיקים מארז מיוחד לראש השנה עם תמיכה בעסק מצפון הארץ וגם שיתוף פעולה עם עמותת אלו״ט עם ערך מוסף של תרומה לקהילה.
המארז שיימכר במהדורה מוגבלת מכיל את מוצרי השוקולד
של מקס ברנר בשילוב, דבש של כוורת גליל דן  ולוח השנה של עמותת אלו״ט עם ציורים של ילדי העוטף והצפון.

יחצמקב ברנר לחג תמיכה בעסק מצפון הארץ וגם שיתוף פעולה עם עמותת אלו״ט צילום: יחצ

 

 

עם השנה החדשה והחגים שבפתח, מותג הטיפוח הבינלאומי SABON  משיק קולקציית טיפוח חדשה ומפנקת בהשראת האווירה הפריזאית במהדורה מוגבלת. הקולקציה The Little Marvels of Paris תיקח אתכם למסע חושי שטוף שמש שמזכיר קיץ פריזאי מרענן ושמח.

בכל מוצרי הטיפוח בקולקציה החדשה משולבת תמצית פריחת הלינדן האורגנית, הידועה ביכולתה לספק תחושת רוגע ונינוחות לגוף ולנפש. פרח הלינדן הוא סמל בולט ברחובות פריז, ניתן להבחין בעלים בצורת הלב שלו ברחבי פריז, ובקרב אדריכלי הנוף מאחורי הגנים המפורסמים ביותר של צרפת, ותמצית מימית זו היא אוצר טבעי לעור

 

יחצ SABON משיק קולקציית טיפוח חדשה ומפנקת בהשראת האווירה הפריזאית במהדורה מוגבלת. צילום: יחצ

 

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק: 
מארז טיפוח לחג למראה עור זוהר 
המארז כולל קרם ג'ל לפנים, קרם החייאה לעיניים ולשפתיים
ותיק איפור מהודר

יחצ חולליראק מארז טיפוח לחג למראה עור זוהרצילום: יחצ חול

 

 

'יקב ברקן' גאה להציג את שרדונה גולד מסדרת יינות גולד,

בציר 2022 לשולחן חג מושלם וחגיגי

השנה, לקראת החג, מצטרף לסדרה גולד שרדונה.

מהדורת הזהב של יקב ברקן הינה מהדורה מיוחדת של יינות יוצאי דופן בעלי אופי ייחודי. סדרת GOLD כוללת 4 יינות – קברנה סוביניון, מרלו גוורצטרמינר ורוזה. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י צוות הייננים של היקב.

יקב ברקןברקן שרדונהצילום: יקב ברקן

 

 

אוהבים קראנץ'?  מארז אפייה, צלייה והגשה מבית סולתם!

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם מציג קולקציות קולינריות חדשות לכבוד בוא השנה העברית החדשה ותקופת החגים. כחלק מכך משיק מארזי קריספר צבעוניים ואיכותיים המיועדים לאפייה, צלייה והגשה של מגוון סוגי מאכלים. המארזים המתווספים לסדרת CULINARY האהובה, זמינים במבחר צבעים מדליקים ויהוו גם רעיון למתנה מקורית ונפלאה למארחים.
 

אסף אמברםסולתם- מארז צלייה והגשה אפייהצילום: אסף אמברם

 


השף ויוצר התוכן רון יוחננוב מוציא לאור ספר מתכונים חדש – ספרו החמישי "מבשלים ואופים לחג"- המדריך המושלם לאירוח חגיגי. עוד לפני שיצא הספר הוכרז כרב מכר 
ומכר במכירה המוקדמת עשרת אלפים עותקים.
השף רון יוחננוב, אחד ממשפיעני הרשת המובילים בישראל, הוא בלוגר אוכל ומתכונאי אשר מומחה בפיתוח תוכן קולינרי ומנחה סדנאות בישול ואפייה

יחצהספר של השף רון יוחננובצילום: יחצ


 

 

'יקב ברקן' גאה להציג קברנה סובניון מסדרת יינות גולד,

בציר 2023 לשולחן חג מושלם וחגיגי!

מהדורת הזהב של יקב ברקן הינה מהדורה מיוחדת של יינות יוצאי דופן בעלי אופי ייחודי. סדרת GOLD כוללת 5 יינות – קברנה סוביניון, מרלו גוורצטרמינר, רוזה ושרדונה.

הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י צוות הייננים של היקב.

 

יקב ברקןקברנה סובניון יקב ברקןצילום: יקב ברקן


חברת מוצרי הטיפוח  ד"ר דבור מבית ג'אן  נערכת עם חבילות התחדשות וברכה לשנה החדשה.
החבילות כוללות בין היתר קרמים לפנים, סבונים מוצקים, מים ארומטיים, שמני גוף ועוד.
 המוצרים מבוססים על צמחים המצויים בגליל ועל זית וזרעי אימון מסממני החגים.
פרופסור זיאד  מייסד החברה מציין  שהחבילות מייצגות את מהות החג הבא לידי ביטוי בהתחדשות , ברכה ושפע , גורמים שכה נחוצים בשנה מאתגרת זו.

טארק דבורחברת מוצרי הטיפוח ד"ר דבור מבית ג'אן צילום: טארק דבור

 


ומה ניקנה לילדים לחג? 

לקראת חגי תשרי המתקרבים מציגים בקבוצת משחקי יצירה אורדע, המשווקת גם את מותג פליימוביל בישראל, סדרת ערכות יצירה ולימוד המתקשרות למצב הרוח הלאומי – 
בניית מנורות לילה מרגיעות לילדים, לוכדי חלומות, משחקים משפחתיים, משחקי קופסא המשלבים אלמנטיים רגשיים ועוד. חדש לראש השנה ממשחקי יצירה

סדרת מנורות הלילה – חד קרן, וספארי
מרכיבים לבד, צובעים ומגרדים שקפים, צובעים באמצעות טושים מיוחדים, והנה – קירות החדר מתעוררים בדמויות חד קרן מקסימות, או בחיות הספארי המתוקות.
מופעל בסוללות או באמצעות כבל USB. 

סדרת הבצק החדשה של "משחקי יצירה" – בצק בצ'ק
בסדרה מגוון ערכות בצק חדשות המציגות עולמות מופלאים בהם הילדים יכולים להתנסות בעיצוב ומשחק באמצעות הבצק האיכותי של יצירה.

 

יחצמשחק יצירה ארדעצילום: יחצ

 

 

רגע לפני תקופת החגים, זהו הזמן האידיאלי לחידוש העור ולהעניק לעצמך את המתנה האידיאלית - מארז מוצרים שישמרו על עורך נעים ומוגן מפני השמש.
GIGI Laboratories משיקה רגע לפני החג שלושה מוצרים חדשים:

Smart Night Peeling פילינג בנוסחה דו-פאזית, מבוסס על שילוב יעיל של חומצות חדשות בריכוז גבוה, עם קומפלקס תמציות של פירות, קולגן וסקוולנים ממקור טבעי.

Probiotic Mask, מסכה חדשה בסדרת TEXTERE  אשר פותחה כחלק ממגמת הטיפוח החדשה המתחשבת בשכבת המיקרובים האישית בעור ומשלבת בין שני תחומים עיקריים: פרו-ביוטיקה ופרה-ביוטיקה.

- Dynamic day make up 30 SPF - DD קרם עם SPF 30 בגוון בהיר דינמי, מוצר משולב המעניק לחות, הגנה ומראה אחיד בסדרת TEXTURE.

סשה דובינסקיGIGIצילום: סשה דובינסקי

 

 

 

 

לכבוד חגי תשרי 'יקב סגל' גאה להציג את פטיט UF 2021


פטיט UF הינו אחד מיינות הקונספט של יקב סגל
ומהיינות האלגנטיים ביותר שנעשו בישראל.

הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל קברנה סוביניון מורכב ואלגנטי, ללא סינון והצללה ובעל ריכוז פרי יוצא דופן עשיר בטעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם.

יחצפטיט 2021 יקב סגלצילום: יחצ

 

 

מעצב הפנים זוכה הפרסים ינאי פרישר גוטמן פתח  פופ אפ ראשון והשיק קולקציית מצעים פרמיום שלא ניתן היה למצוא בארץ מבחינת איכות ונראות - "Collection Home Guttman Fryszer Yanai", הקולקציה הופכת כל חדר שינה לרומנטי, מפואר , מפנק, ומשרה עליו אווירה של מלון בוטיק אירופאי גבוה ושיקי. הקמת הפופ אפ נערך במסגרת "עזריאלי אקדמי" של קבוצת עזריאלי.

דודי ששוןהמצעים של ינאי פרישר גוטמןצילום: דודי ששון

 

CASTRO HOME  מותג כלי הבית והלייף הסטייל משיק את
קולקציית החג לקראת ראש השנה המתקרב ובא

קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית החג ובימים אלו יגיעו אל החנויות אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות בלתי מתפשרת, סטייל ייחודי ומחירים נגישים.

 

מידן דור אלוןקסטרו עם מתנות לחגיםצילום: מידן דור אלון

 

מסיכת קולגן COLLAGEN MASK של טלי אשכנזי

הקולגן מעניק לעור את הגמישות האלסטיות שלו ותורם למראה חלק, זוהר  ובריא לעור הפנים. עם תהליך ההתבגרות  רשת סיבי הקולגן בעור נחלשת, דבר הפוגם ברמת הלחות והאלסטיות של עור הפנים.
מה מסיכת הקולגן עושה לעור? מגבירה את רמת הלחות בעור, משקמת את העור, מיצוק לעור הפנים וגמישות לעור הפנים.המסיכה פועלת בשיטת ההידרוליזה (חדירה לעור הפנים). ותאימה לכל סוגי העור.

טלי מסכת קולגן של טלי אשכנזיצילום: טלי

 


 

 

art