X

שקיעות, ים וריזורט מושקע: ״תחיו כמו שאתם חולמים״

בעוד פחות משנה תוכלו לבקר במיאמי בואכה ראשון לציון, מתחם שלם של סוויטות שיהיה גם מועדון אקסלוסיבי שכולל בתוכו את כל מה שאי פעם חלמתם למצוא, וזה לא הכל, תמצאו שם גם עשרות מסעדות ובתי עסק שישדרגו את כל האזור.

שקיעות, ים וריזורט מושקע: ״תחיו כמו שאתם חולמים״
צילום: הדמיה

בימים אלה נשלמים במרץ ההכנות להקמתו של מתחם  של   SEA ONE- על חוף ימה של ראשון לציון,  מי שעומד מאחורי היוזמה קבוצת אורנים, חברה יזמית בעלת ניסיון של יותר מ-45 שנים בתחום הנדל"ן שהגיעו גם לראשון לציון והולכים להקים בה את המתחם שישנה את הטיילת. שני הבניינים שנבנים בימים אלה וצפויים להיות מאוכלסים כבר בשלהי השנה הבאה יכילו 249 דירות וכ- 22 יחידות אירוח למשפחה.מדובר במועדון פרטי ובריזורט המיועד לגילאי 60 פלוס, ובני משפחותיהם שיכיל את כל מה שהם רק חלמו עליו ויותר, דרך בריכות חיצוניות ופנימיות, אולם קולנוע פרטי ומתחם פילאטיס ויוגה ועד לאולם לארועים משפחתיים- תוסיפו לכל זה את העובדה שאתם בקו ראשון לים, את המיית הגלים ואת השקיעות המרהיבות ותבינו אתם רוצים להיות חלק מכל זה.

באחד מימי השבוע יצאנו לפגוש את שירה אורן נחמיאס משנה מנכ״ל קבוצת אורנים, היזמית שבונה את הפרויקט, על מנת לעשות סיור במקום. ״האמת שחיפשנו מקום לעשות בו פרוייקט יוקרתי כזה על קו הים והיו לא מעט שיקולים שהשפיעו על ההחלטה לבחור דווקא בראשון לציון״ היא אומרת מייד ומוסיפה ״ כשאנחנו בונים פרויקט אנחנו משנים מציאות במקום, וזה בדיוק מה שעתיד לקרות פה״.

הדמיההדמיהצילום: הדמיה

״בעוד שמגדלי יוקרה מסתפקים בבריכה או חדר כושר, SEA ONE PRIVATE CLUB מציג חיים כמו בריזורט יוקרתי על חוף הים, עם כל השירותים המפנקים ביותר, כולל אירועי תרבות וסדנאות, קולנוע פרטי, בר חיצוני ובר פנימי ואפילו טרקלין עסקים ומתחמי עבודה לוורקוהוליקים ולאוהבי האמנות גלריית אמנות עם אוצר האומנות של הריזורט שאמון על תערוכות מתחלפות. החיים ב-SEA ONE מאפשרים לדיירים נוחות מרבית והתמקדות בטוב שבחיים, בסדנאות WELLNESS, ברגעי הקסם של השקיעה מתוך הבריכה, או בטיפול בספא. החיים ב- SEA ONE הם חופשה מתמשכת במהלך היום, שבסופה אתם חוזרים לבית שהוא רק שלכם״ היא מוסיפה בחיוך.

ובכל זאת למה בראשון לציון?

״במשך זמן מה חיפשנו מקום שיהיה לא רחוק מתל אביב ויהיה כמובן על קו החוף, המקום הראשון שהיה קרוב לתל אביב והיה מתאים היה בראשון לציון. אז עשינו מיפוי שטח והגענו לתובנות שבני ה-60 פלוס הוא הקהל שאנחנו רוצים. מדובר במועדון שבו הם יוכלו באורח חיים מדהים. אל תשכח שהיום בני 60 פלוס ממש לא חיים כמו פעם. תוחלת החיים השתנה ואיתה רמת החיים והרצון לחיות ולחיות טוב, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים להם״.

הדמיההדמיהצילום: הדמיה

בואי נדבר על המתחם. מה יהיה בו?

״החיים ב- SEA ONE הם הרבה מעבר למה שדמיינתם. מגוון הדירות מתחיל ב-50 מ"ר ומגיע לדירות 130 מ"ר, פנטהאוזים ודירות גן. כל הדירות מעוצבות ומאובזרות בסטנדרט של 7 כוכבים, על מנת להבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר, חוויית המגורים כוללת את כל שירותי התחזוקה והניקיון בדירה. בנוסף, הדיירים ב-SEA ONE נהנים משירותי אבטחה מסביב לשעון, קונסיירז' , שירותי כביסה והסעות ואפילו שירותי מרפאה עם רופא ואחות. הפרויקט ממוקם קו ראשון לים על החוף המרהיב של ראשון לציון, ומעל הטיילת החדשה המחברת בין תל אביב, בת ים וראשון לציון. 

נתב"ג נמצא במרחק 15 דקות נסיעה, בדרך לחופשה הבאה. קומת הקרקע של הפרויקט כוללת שפע של מסעדות בתי קפה המשתלבים עם הטיילת כמו גם סופרמרקט וחנויות – הכל מתחת לבית ובמרחק הליכה מהים״

דיברת על שינוי פני הטיילת, איפה זה יבוא לידי ביטוי?

״קודם כל בעיצוב, אבל מעבר לזה הבאנו הנה בשטח המסחרי מעל לשלושים מסעדות ובתי עסק שונים ששמחו פתוח פה עסקים- יהיו פה רולדין, ריבר, סושיאל קלאב, גויה ועוד עשרות עסקים אחרים שישנו לגמרי את הטיילת הקיימת״

הדמיההדמיהצילום: הדמיה

מה צפי הכניסה?

״אנחנו עומלים בשיא המרץ וכבר ברבעון הראשון של 2025 אמורים להיכנס העסקים ואז הדיירים שיאיישו את המתחם״

ולסיכום, מהם תנאי ההצטרפות למועדון?

המגורים בפרויקט מיועדים לבני 60+ לשימושם האישי. מחיר הדירות בפרויקט מתחילים מ-3.9 מיליון שקל ודמי החברות החודשיים מתחילים ב-10,000 שקלים. דמי החברות כוללים שימוש בכל השירותים והמתקנים של הריזורט ומכלל התכנים והחוויות של מועדון החברים האקסקלוסיבי. הרכישה עצמה פטורה מדמי רכישה וממס שבח״

 

art