X

קפטן הוק בשוק הפשפשים: כשתאכלו תבינו על מה כולם מדברים

בלב יפו בשוק הפשפשים נמצאת המסעדה עם חוויה קולינרית של פירות ים ודגים עם טוויסט ים תיכוני שלא תרצו להפסיק לאכול. יצאנו לבדוק וחזרנו עם המלצה נהדרת של המנות השוות ביותר.

קפטן הוק בשוק הפשפשים: כשתאכלו תבינו על מה כולם מדברים
צילום: גל גפן

בשורה לאוהבי הדגים ופירות הים: מסעדת קפטן הוק בלב שוק הפשפשים עם מנות מטורפות ישר מהים לצלחת שלכם.

המסעדה שנפתחה לפני כארבע שנים הפתיע עם תפריט לקיץ שאתם לא רוצים לפספס והכל טרי וטעים עם טוויסט ים תיכוני.

 על התפריט מנצח השף בלאל אבוריה בן 41 שלצד מנת הדגל של המקום, הפיש אנד צ'יפס המסורתיות (דגים ופירות ים מטוגנים בבלילה ולצידם צ'יפס), רקח גם מנות בהשראת המטבח הערבי כמו פישווארמה מנתחי פילה אמנון עם פיתה, טחינה ועמבה, או מוחמר דג מפילה דג ים צרוב על הפלנצ'ה על מצע של פיתה ובצל מאודה עם סומאק.

" כשפתחתי את קפטן הוק ידעתי שהמטבח יהיה אירופאי- ערבי, שזה בעיני שילוב מדהים של מזרח ומערב" מסביר בלאל  "ניקח למשל פיש אנד צ'יפס שכולם אוהבים, אבל אצלי במקום תקבלו רטבים שאין באף מקום אחר ושיקפיצו את זה, בנוסף היה חשוב לי שהאוכל יהיה מותאם לכולם, לילדים ומבוגרים כאחד, כך שאם מגיע משפחה או זוג לכולם יש אוכל שהם אוהבים.

במקום תהנו מקוקטלים, יינות, בירות, מנות עיקריות, ראשונות וקינוחים כמו שאומרים אצלנו "מסורתיים" שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

התחלנו את מסע התענוגות החך שלנו במנה הקלאסית של המקום: "פיש אנד ציפס" וזה היה דלישס!

גל גפןפיש אנד צ'יפסצילום: גל גפן

הדגים היו טריים מאוד ומטוגנים בדיוק הנכון, הציפס היה ביתי ולא תעשייתי ויחד איתם הוגשו ארבעה רטבים מעולים שנעשים גם הם במקום

גל גפןהרטבים הטעמים בקפטן הוקצילום: גל גפן

הזמנו לפתיחה גם אתל הסיגר דג שהיה מעולה , 2 יחידות בצק פילו מטוגן וממולא בבשר דג טרי שהוגש עם טחינה ביתית, אריסה ולימון כבוש.

גל גפןדג סיגרצילום: גל גפן

במקום יש ציזיקי מצויין שאתם חייבים להזמין, טחינה מעולה שלא דומה לשום טחינה שטעמתם עד היום ויותר ממומלץ להזמין למנות פתיחה ולהנות ממגוון טעמים.

 

למנה העיקרית המליצו לנו על דג ים קצוץ ידני עם בצל, כוסברה, פטרוזליה, שום צלוי על הפלאנצ'ה שמוגש עם פיתה, טחימה וחמוצים וזה היה פשוט מעולה.

קפטן הוקקבב יפוצילום: קפטן הוק

 

ולסיום אל תוותרו על הקינוחים! אנחנו הזמנו את המלבי המעולה שסיימנו עד הכפית האחרונה.

גל גפןמלבי קפטן הוקצילום: גל גפן

דגים זו עבודת קודש כי אם הם לא טריים מיד מרגישים, אצל "קפטן הוק" הכל היה טרי וטעים ומורגש שהאוכל נעשה עם הרבה אהבה וברוחב לב, המחירים היו נוחים מאוד ולא יקרים והאווירה נהדרת. 

תהנו!

קפטן הוק- מסעדת דגים ופירות ים

כתובת: עמיעד 13, רבי חנינא1 תל אביב יפו 

טל: 03-6811565

לאתר:

https://menu.hopa.tech/cJKgqd1bO18hhiqxubjj

 

 

art