X

חדש בחולון: בית קפה קהילתי בשכונת ג'סי כהן

"אצל ג'סי בחצר": בית הקפה הוקם ביוזמת פעילים ופעילות שלקחו חלק בתכנית "שיח-שכנים יוצרים חיבורים", והוא ישמש כדי לחגוג את התרבויות השונות ואת הצבעוניות הייחודית שמאפיינת את שכונת ג'סי כהן בחולון, בה הוא פועל

חדש בחולון: בית קפה קהילתי בשכונת ג'סי כהן
צילום: ינאי רובחה

השבוע נפתח במרכז קהילתי לזרוס, הפועל במסגרת רשת קהילה ופנאי בחולון, בית קפה קהילתי בשכונת ג'סי כהן בחולון - "אצל ג'סי בחצר".

את הרעיון לבית הקפה הקהילתי הגו כבר לפני קצת יותר משנה פעילים ופעילות, תושבי השכונה, שהשתתפו בתכנית "שיח-שכנים יוצרים חיבורים", של החברה למתנ"סים, במטרה ליצור חיבורים בין שכנים ולהקים מרחב מקומי, שכונתי וקהילתי שיהווה פלטפורמה ליצירת חיבורים והיכרות בלתי אמצעית, באופן טבעי ובתוך "הבית".

מיטל שרון מנהלת מרכז קהילתי לזרוס: ""אצל ג'סי בחצר" שואף להיות הרבה יותר מסתם מקום לשתות בו קפה. הוא המקום שלנו, שמביא לידי ביטוי את הייחודיות, האנושיות והכוחות שלנו כקהילה. הוא מקום למפגש רב תרבותי ורב גילאי שמחבר בין קהלים
ובין יוזמות".

בית הקפה יפעל בשלב זה פעמיים בשבוע- בימים שני ורביעי בין השעות 16:00 -20:00, הוא ישמש כדי לחגוג את התרבויות השונות ואת הצבעוניות הייחודית שמאפיינת את שכונת ג'סי כהן, ויתקיימו בו אירועים לכל קהלי היעד.

"אצל ג'סי בחצר", מרכז קהילתי לזרוס, סנהדרין 27, חולון.

בואו לבקר.

ינאי רובחהאצל ג'סי בחצרצילום: ינאי רובחה
​​​​​​​

אצל ג'סי בחצר בית קפה חולון ג'סי כהן

art