X

מנהלת שיווק חדשה למרכז הרפואי וולפסון

מיכל ויינשל תשמש מעתה כמנהלת השיווק של וולפסון, זאת במקביל לכובע שלה כדוברת המרכז הרפואי בחולון

מיכל ויינשל- צילום: דוברות וולפסון
מיכל ויינשל- צילום: דוברות וולפסון
מיכל ויינשל שיינמן מונתה למנהלת השיווק במרכז הרפואי וולפסון, וזאת בנוסף לתפקידה כדוברת והממונה על ההסברה של בית החולים. ויינשל (40), נשואה ואם לשתי בנות (שתיהן נולדו בבית החולים וולפסון), מכהנת מזה 12 שנים כדוברת בית החולים וולפסון וניהלה את תחום התקשורת ההסברה ויחסי הציבור גם במהלך תקופת מגיפת הקורונה. ויינשל בוגרת שני תארים שניים, אחד מהם במנהל עסקים ושיווק של אוניברסיטת בר אילן, והשני ביחסים בינלאומיים ודיפלומטיה של אוניברסיטת תל אביב, שם שימשה גם כעוזרת הוראה במחלקה לתקשורת. כמו כן, היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת ועיתונות של בית הספר לתקשורת במכללת ספיר. ויינשל בעלת ניסיון בן שני עשורים בתחום התקשורת, הדוברות והיחסי הציבור. היא החלה את דרכה כחיילת בחטיבת דובר צה"ל והמשיכה כעיתונאית ברשתות ידיעות תקשורת ומעריב, ולאחר מכן ניהלה את יחסי הציבור של חברות גדולות במשק, ביניהן ארקיע, פלאפון, פיליפס ועוד. היא גם כיהנה בעבר כדוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. לאחרונה הקימה ויינשל ביחד עם אחותה הבכורה, טל ויינשל גלבוע, את קהילת 'עושות קריירה בתקשורת' בפייסבוק, אליה הצטרפו מאות נשות תקשורת בכירות וכן נשות תקשורת בתחילת דרכן. מנכ"לית ביה"ח וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "מיכל מכירה את תחום התקשורת על בוריו. היא מביאה איתה ניסיון רב, מקצועיות וקשרי עבודה טובים, בתוך בית החולים ומחוצה לו. היא הובילה את מהלך המיתוג מחדש של ביה"ח, את מערך הדוברות וההסברה של בית החולים בתקופה האינטנסיבית של הקורונה ופועלת במרץ רב ומתוך משימתיות וחתירה למצוינות, לקידום שמו הטוב של ביה"ח. אני מאחלת לה הצלחה בתפקיד, ובטוחה שביחד עם הצוות המצוין במחלקת הדוברות, השיווק והיח"צ של ביה"ח, היא תמשיך לקדם את פועלנו הטוב ואת הצלחותינו הרבות".
עמוד הבית ראשי חדשות חולון חולון וולפסון מיכל ויינשל

art