"המאסטר שף" ישראל אהרוני פיתח במשך כ-3 שנים בשיתוף חברת ארקוסטיל סדרה חדשה בהשראה אסייתית למטבח שכוללת סט סכינים וכלי בישול בהשקעה של מעל למיליון שקלים. בשבוע שעבר צילם אהרוני את הקמפיין שעתיד לעלות בקרוב על גבי מסכי הטלוויזיה ובשלל המדיות. במהלך הצילומים נאלץ להתמודד עם סיטואציות שונות שכללו סכינים מעופפת באוויר ושלל סיטואציות שונות. עבור פעלולי המטבח גוייס צוות שלם של אנשי בטיחות ופעלולים שעמדו מאחורי הקלעים ודאגו שכל סכין תעוף בדיוק למקום הנכון בבטחה.