n
דף הבית / מומלצים / מכוני יופי / הכירו את ד"ר לאלי- מומחית לרפואה אסתטית שמעבר לטרנד

הכירו את ד"ר לאלי- מומחית לרפואה אסתטית שמעבר לטרנד

הקליניקה שנראת כמו מלון בוטיק יוקרתי נמצאת בלב ראשון לציון ונותנת מענה לכל סוגי הטיפולים האסתטיים

8888
קרדיט: מוטי דביר

יושבים בזום ומרימים כלפי מעלה את עור הפנים וחושבים שכך זה נראה מהודק יותר? קמתם בבוקר והתחלתם לראות קמטוטים שלא אהבתם? או שאולי אתם רוצים להתפנק כי מגיע לכם?

זה הזמן להכיר את ד"ר לאלי חנני, בעלת מרכז רפואי  PRIME BEAUTY בראשון לציון שעוסקת בתחום האסתטיקה כבר מעל 25 שנים, וכשד"ר לאלי חושבת על יופי ועל אסתטיקה, היא חושבת קודם כל על הנפש של המטופלת.

הקליניקה הגדולה שנפתחה ממש הימים אלה נראת כמו מלון בוטיק מהודר שכבר בכניסה אליו תרגישו שהגעתם למקום הנכון. שקט, רוגע, יוקרה ומעטפת צוות עובדים מיומן שמנהל את המקום.

קרן, מנהלת המרפאה מסבירה שהמרכז הרפואי PRIME BEAUTY נותן מענה לכל הטיפולים האסתטיים, חלום של כל אישה, כל מה שניתן למקסם את התוצאה " כשלקוחה מגיעה היא באה כי היא מרגישה שמשהו מפריעה לה, יש כאלה שמתחילות להרגיש קימטוטים, העור שנראה עייף או כל דבר אחר וכשהן באות אלינו אנחנו קודם כל מאבחנות את העור והכי חשוב שומעות אותן, מה מפריע מה הרצון לשפר וכאן נכנסת ד"ר לאלי לתמונה.

"חשוב לי להכיר לעומק כל מטופל ומטופלת שבאים אלי, להבין מה בדיוק מפריע לכל אחד ואחת, לעשות תיאום ציפיות ואז להעניק את הטיפול הטוב ביותר, באמצעות החומרים הטובים ביותר" מסבירה דר לאלי.
"לפני שאני עוסקת ביופי – אני קודם כל רופאה, והבטיחות והבריאות של הלקוחות שלי – זה מה שנמצא מבחינתי במקום הראשון.

אני מאמינה שאין מטופלת זהה לשנייה ואני לא מאמינה ב"שטאנצים". כל מטופלת והיופי הייחודי שלה, עם הנתונים הטבעיים שלה שאפשר להדגיש ולשדרג.
כשאני פוגשת מטופלת בפעם הראשונה, אני קודם כל מקשיבה לה, לצרכים שלה, לחלומות שלה, וביחד אנחנו בונות את המסלול להצלחה, יש פעמים שהמטופלת רוצה משהו שאני פחות מסכימה איתו כי אני יודעת כיצד תראה התוצאה, אני לא הולכת אחרי טרנדים באופן עיוור אלה יודעת להתאים לכל אישה את מה שהיא צריכה, להזריק זו לא בעיה, אבל זה לא האני מאמין שלי, אם לא אחשוב שזה מתאים למטופלת לא אעשה זאת"

הקו המנחה של הקליניקה של ד"ר לאלי הוא טיפולים במראה הטבעי. היא  דוגלת בשימוש במינימום חומרים ומקסימום תוצאה למראה פנים שהוא הרמוני וסימטרי.

איזה טיפולים אפשר למצוא בקלינקה? 

בוטוקס, חומצה היאלורונית, טיפולי פנים, ביו סמולטורים, סקין בוסטרים וכל מה שניתן למקסם את התוצאה.

חשוב לי שהטיפולים יהיו כמה שיותר נעימים למטופלות, עם מינימום כאב וזמן החלמה, אני דואגת שצוות הקליניקה ייתן לכל מטופלת מעטפת וידאג לכל הצרכים שלה גם לפני הטיפול וגם אחרי. אנחנו תמיד זמינים לשאלות ולייעוץ וכמובן שלתיקונים במידת הנדרש כי מה שעומד לנגד עינינו הוא שביעות הרצון של הלקוחה.

 

כתובת : קומת המסחר, מעונות הסטודנטים, האלוף דוד 6- ראשון לציון. חנייה בשפע.

888988
ד"ר לאלי חנני קרדיט: מוטי דביר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7777

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות