דף הבית / חדשות העיר / "ראשון לציון היא עיר עם פוטנציאל"

"ראשון לציון היא עיר עם פוטנציאל"

רונן דמארי

צוות הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בראשות חיים אביטן, ביקר השבוע בראשון לציון, בהנחיית שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט ונפגש עם ראש העיר, דב צור ועם צוותו המקצועי בנוגע לתכניות ההתחדשות העירונית בעיר.
צוות הרשות קיבל סקירה על תכנית פינוי הבינוי הגדולה ביותר בעיר, בשכונת רמת אליהו, אשר תניב בעתיד 5,453 יחידות דיור חדשות על פני 2,685 יחידות דיור קיימות. בנוסף, הצוות קיבל סקירה על חמישה פרויקטים נרחבים נוספים של פינוי בינוי ברחבי העיר, במתחמי דגניה, פוזננסקי, אלקלעי, סלע ונחלת יהודה, אשר יוסיפו סך של 3,089 יחידות דיור על פני 650 יחידות דיור קיימות, שעתידות לספק מענה לאזרחים בראשון לציון ומחוץ לה.
יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חיים אביטן: "ראשון לציון היא עיר עם פוטנציאל עצום להתחדשות עירונית, ואנו נבחן כיצד ניתן לסייע לעיר במציאת פתרונות להתחדשות עירונית, כך שיהיו גם כלכליים וגם יתנו מענה מלא לצרכי האזרחים. התרשמנו בעיקר מפרויקט רמת אליהו שהינו  פרויקט ייחודי, הנותן מענה ליוצאי אתיופיה המתגוררים במקום ובכוונתנו לתת לעיריית ראשון לציון את כלל הכלים שברשותנו, בכפוף לנהלי הרשות, בכדי לסייע ולהוציא לפועל פרויקט זה ופרויקטים נוספים של התחדשות העירונית".
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "כעיר ותיקה פיתחנו מודלים ראשונים מסוגם לביצוע התחדשות עירונית בחלקים הוותיקים של העיר. הפירות כבר נראים בכל רחבי העיר ואנו שמחים להעניק מהידע והניסיון שלנו לערים אחרות בארץ שמתמודדות עם אתגרים דומים. ברמת אליהו החלום הופך למציאות. פרויקט בינוי-פינוי-בינוי בשכונה הוא פרויקט חברתי וציוני מהמדרגה הראשונה וכל המשאבים והיכולות של העירייה מופנים לצורך השלמת מטרה זו. אני מבין את החשש בקרב תושבי השכונה, אבל תושבי רמת אליהו יכולים כבר לראות את האור ולדעת שיש להם אופק אמיתי שיבטיח שינוי מהותי באיכות החיים בשכונה".

חיים אביטן ודב צור. צילום: דוברות

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות