n
דף הבית / בת ים / תושב בת ים ניסה להתחמק מהכלא ולברוח מהארץ

תושב בת ים ניסה להתחמק מהכלא ולברוח מהארץ

בלשי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב עצרו אתמול (שלישי), חשוד תושב בת ים, שניסה להימלט מהארץ עם דרכונים מזוייפים לאחר שלא התייצב בבית משפט לקבלת גזר דין בגין עבירות הונאה חמורות שביצע

דרכון מסמכים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

אתמול (שלישי), התקבל במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב דיווח מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), על כך שתושב בת ים הנאשם בשורת תיקים של עבירות הונאה שהתנהלו במפלג הונאה תל אביב, לא התייצב לקבלת גזר דינו בבית משפט השלום בתל אביב.

לאחר קבלת צו מבית המשפט, בלשי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב נערכו לפעילות מבצעית לאיתורו של החשוד, ואתמול בשעות הבוקר, הצליחו הבלשים לעצור את החשוד בן ה-47 באזור ראשון לציון כאשר הוא בנסיעה בדרכו להימלט מהארץ.

החשוד, נעצר ביחד נהג הרכב (50), תושב אשדוד. בחיפוש ברכב נתפסו דרכונים ישראלים מזוייפים עם תמונות של הנאשם ופרטים אישיים של אדם אחר.

שני החשודים נעצרו והועברו לחקירה, בסיומה הובא הנאשם אתמול בפני בית משפט השלום בתל אביב לקבלת גזר דין. בתום הדיון הנאשם נשפט ל-6 שנים ו -10 חודשי מאסר בפועל וקנס ע"ס 630,000 שקל שאמור לשלם למתלוננים, בגין עבירות הונאה חמורות וניסיון ההימלטות מגזר הדין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שריפה רכב שרוף צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (3)

שוב ארוע פלילי: רכב עלה באש בחניון בעיר

תפריט נגישות