n
דף הבית / בת ים / תושב בת ים חשוד בניסיון לרצח

תושב בת ים חשוד בניסיון לרצח

מאבק ימ"ר ת"א בארגוני הפשיעה: פוענח ניסיון הרצח בחודש שעבר בצפון תל אביב: תושב יפו כיוון מרחוק ותושב בת ים על פי החשד, לחץ על ההדק

ניסיון רצח צילום דוברות משטרת ישראל

חקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז תל אביב, הובילה לפענוח אירוע הירי לעבר אדם ברכב ברחוב רקנאטי בתל אביב בתחילת החודש שעבר. על פי החשד, מדובר בניסיון התנקשות בגבר בן 50 תושב תל אביב, במסגרת סכסוך בין ארגוני פשיעה.

הקורבן לא נפגע מהירי, ולאחר חקירה הצליחו חוקרי ימ"ר תל אביב, להתחקות אחר החשוד בירי סעיד עטילי בן 21 תושב בת ים ומי שהכווין אותו מרחוק מוראד עתאמנה בן 28 תושב יפו.

האירוע התרחש ב-3/6/23 בשעה 22:40, כאשר התקבל דיווח במשטרה ישראל על ירי ברחוב רקנאטי-פינת שדרות קק"ל לעבר רכב מסוג יונדאי בו נהג הקורבן.

נהג הרכב לא נפגע מהירי ובמכונית נצפו מספר פגיעות. בחקירה עלה כי כאשר רכב הקורבן נעצר, הגיח קטנוע ועליו שני חשודים חבושי קסדות, והרוכב ביצע לעברו ירי ונמלט בנסיעה מהירה.

צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

חקירת האירוע הוטלה על מפלג התשאול בימ"ר תל אביב, כאשר החוקרים הצליחו להתחקות אחר מסלול הנסיעה של הקטנוע בערב האירוע, ובסיוע יכולות טכנולוגיות, חיזקו את החשד נגד עטילי החשוד בירי.

בביקת רכב הקורבן עלה כי למכונית הוצמד מכשיר איתור, שעל פי החשד, שידר את איכון הרכב לחשוד עתאמנה, וזה עדכן בזמן אמת את עטילי ואת נהג הקטנוע.

השניים נעצרו בחודש שעבר, נחקרו תחת אזהרה בחשד למעורבות בניסיון הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת. השבוע, עם הבשלת החקירה, הוגשה בעניינם של השניים הצהרת תושב ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות