n
דף הבית / בת ים / סוף שבוע קשה בכבישי בת ים

סוף שבוע קשה בכבישי בת ים

צוותי הרפואה טיפלו במהלך סוף השבוע בכ-4 פצועים שנפגעו בתאונות ברחבי העיר בת ים, כל הפצועים רוכבי דו גלגלי- אופנוע או אופניים חשמליים

תאונה משאית צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ביום שישי בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שנפגע ממשאית בשדרות בר אילן בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אלירן בקאלו סיפר: "רוכב האופניים שכב בסמוך למשאית כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לכאב ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב."

יהודה ראש ואברהם ארנון חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית (מערבל בטון) ואופניים חשמליים. הענקנו סיוע ראשוני לרוכב האופניים החשמליים שנפצע קשה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים וולפסון בחולון".

תאונה משאית מערבל בטון צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

בשעות אחר הצהריים של אותו היום התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופניים חשמליים עם 2 רוכבים שנפגעו מרכב, בשדרות העצמאות בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, 2 צעירים כבני 20 במצב בינוני, עם חבלות בראש ובגפיים.

בערב שבת קצת לפני חצות, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים שנפגע מרכב ברחוב יוספטל בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, גבר בן 40 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות