n
דף הבית / בת ים / מתנדבי "ידידים" פעלו בעשרות קריאות בחולון ובת ים במהלך האזעקות

מתנדבי "ידידים" פעלו בעשרות קריאות בחולון ובת ים במהלך האזעקות

עשרות קריאות בבקשה לסגור דלתות או חלונות ממ"ד וגם פריצת מנעולי מקלטים. ה"ידידים" פעלו במרץ גם במהלך האזעקות באזור חולון ובת ים

מתנדבים צילום ידידים סיוע בדרכים (10)

מתחילת מבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה, טיפלו מתנדבי אירגון "ידידים" בחולון ובת ים, בעשרות רבות של קריאות מסוג סגירת חלון ממ"ד.

לאחר שהאזעקות הגיעו גם אל גוש דן, נפתחו במערכת "ידידים" גם קריאות של דלתות שנטרקו כאשר יושבי הבית מיהרו אל מרחב מוגן ולאחר מספר דקות מצאו עצמם מחוץ לבית בלי יכולת להיכנס.

קריאות נוספות היו בעניין מקלטים בבנייני מגורים שנשארו סגורים מכיוון שהמפתח אבד, ולא היה ניתן לתת מענה לתושבי הבניין. מתנדבי "ידידים" שקיבלו הדרכה מיוחדת גם למקרים כאלו, עזרו ב-8 קריאות מסוג זה בחולון ובת ים.

מוטי עמר, מנהל הסניף: ״נערכנו מבעוד מועד להגשת סיוע התושבים, ככל שיידרש. ניתן לפנות אלינו דרך מוקד ידידים או דרך המוקד העירוני״.

נכון לשעות הערב (רביעי), הסתיים סבב המתנדבים, אך ב"ידידים" מבהירים כי הם מוכנים ומחכים לקריאות נוספות ומי שצריך את עזרתם מוזמן להתקשר אל מספר הטלפון: 1230 (ללא כוכבית)

צילומים: "ידידים- סיוע בדרכים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות