n
דף הבית / בת ים / מנהלת חדשה לבית הספר דרכא בית וגן בבת ים

מנהלת חדשה לבית הספר דרכא בית וגן בבת ים

רחלי רביבו ששימשה עד לאחרונה כחברה בצוות ההנהלה ורכזת התיכון, נבחרה פה אחד על ידי כל חברי ועדת המכרזים למנהלת החדשה של בית הספר דרכא בית וגן בבת ים

רחלי רביבו צילום פרטי
רחלי רביבו

רשת דרכא לחינוך שמחה להכריז על זכייתה של רחלי רביבו בוועדת המכרזים. רביבו נבחרה להוביל את בית הספר דרכא בית וגן בבת ים לאחר הליך מיון ארוך ותחל את תפקידה החדש עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה. 

רביבו היא בעלת ניסיון רב שנים במערכת החינוך, מילאה תפקידי הוראה וניהול שונים והובילה תהליכי רוחב משמעותיים, תוך התמחות בהובלת חדשנות פדגוגית. בתפקידה האחרון שימשה חברה בצוות ההנהלה, רכזת התיכון וכן הובילה תכנית 6 שנתית למצוינות אקדמית. רביבו בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד, בעלת תעודת הוראה במתמטיקה ומדעי המחשב ותואר שני בניהול מערכות חינוך.

רביבו מביאה איתה ניסיון רחב וידע עשיר בתחום החינוך והוכיחה את מומחיותה וכשירותה המנהיגותית. בשנה החולפת רחלי הצליחה ליצור מסגרת פדגוגית רגישה ומקצועית שתעניק לתלמידות את הכלים וההזדמנויות המתאימות לצמיחתן האישית והלימודית. עיריית בת ים ורשת דרכא לחינוך גאים בזכייתה בוועדת המכרזים.

רחלי רביבו- המנהלת החדשה של דרכא בית וגן: "נסלול את הדרך לכל אחת ואחת מתלמידותינו להעפיל לפסגות חדשות ברוח של הישגיות לימודית, ערכית וחברתית. בשיתוף הצוות המקצועי והמסור, ההורים והקהילה ניצור סביבות למידה חדשנית, מפרה ומעוררת סקרנות. נשמור על איכות ההוראה תוך מתן כלים והזדמנויות לצמיחה והתפתחות לכל תלמידה להצליח ולהגשים את כל חלומותיה."

גיל פרג- מנכ"ל רשת דרכא לחינוך: "אנחנו מברכים את רחלי רביבו על זכייתה המרשימה בוועדת המכרזים ומאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה החדש, כמנהיגה של בית הספר דרכא בית וגן בבת ים. בטוחים שתעמוד בפני האתגרים ותוביל את המוסד לגבהים חדשים.

אנחנו לרשותה ולרשות התלמידות וההורים. דרכא בית וגן שם לנגד עיניו את הפדגוגיה החדשנית ומטרתו להוביל כל אחת ואחת מתלמידות ולתעודת בגרות מצטיינת שתאפשר לה להשתלב באקדמיה במקצועות העתיד.

דרכא היא רשת בתי ספר תיכוניים אשר הוקמה בתמיכת משרד החינוך ובעידודו על מנת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאו-חברתית במדינת ישראל בדרכם להיות מוסדות חינוך מובילים בתחום החינוך העל יסודי.

רשת בתי ספר דרכא כוללת 45 בתי ספר ומוסדות חינוך מקהילות שונות בחברה הישראלית ופועלת לחיזוק המרקם החברתי במדינת ישראל.  הרשת מלווה במועצה ציבורית הכוללת אנשי רוח, חינוך ועשייה מובילים בחברה הישראלית.

בשנים האחרונות רשת דרכא מככבת במקומות הראשונים באחוזי זכאות לבגרות ובמדדי איכות תעודות הבגרות (מדד המוודא כי פרישת ההצטיינות של הרשת בהצטיינות לבגרות פרושה על כלל בתי הספר שלה ולא רק על חלקם על מנת לנטרל הטייה סטטיסטית). בבסיס תפיסת המצוינות של דרכא עומדת החדשנות הפדגוגית והשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובעידוד ליזמות חינוכית ערכית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות